Tippar bara russloppen, försöker så gott jag kan :)
Lopp 1. Loppet kommer att stå mellan Cocos och Rebecka Ernst. De har långa tillägg men jag tror att de har fart nog att komma ikapp till upploppet. Däremot tror jag att Amanda har taggat Cocos till max så han kommer att knipa förstaplatsen.
Cocos - Rebecka Ernst - Fantazia/Polenta
Lopp 4. Det ser ut som en vinst för Sävrarps Zatsiki, med 3 raka iår tror jag att det finns tider att hämta. Rackarungen II gör årsdebut, kan tänka mig en taggad ponny där också! Zico C.C gör också årsdebut och gick 04 senast!
Sävrarps Zatsiki/Zico C.C - Rackarungen II - Rosi
Lopp 5. Kör själv
Lopp 7. Åkres Reidar har mycket jämna tider i raden, jag tror att han vinner. Resten av platserna ser öppna ut. Det är alltid svårt att veta i monté.
Åkres Reidar - ? - ?
Lopp 9. Dumle Ess var sjukt fin sist och det såg ut att kunna gå ännu fortare än "bara" 59.
Dumle Ess - Embla Tess/Zico C.C - Ernst Romario
Lopp 11. Här tror jag på stallkompisen Cocos igen, fast han har långt fram till Dumle Ess och Abdulla.
Cocos - Dumle Ess - Abdulla

LOPP 1 - russerien!
Här gör Dar´s ecco och Ossy debut. Ska bli spännande att se! Jag själv kör Cocos som jag tycker ha fått ett riktigt bra lopp, om han håller sig på benen och inte gör som på Bergsåkers sist.
Där framme ser iaf Ville vix och Åkres Reidar farliga ut och även Rebecka Ernst på samma volt!
I mål tror jag iaf att det blir Åkres Reidar- Rebecka Ernst- Ville vix. Då jag ej vill tippa Cocos.
LOPP 2
Hafie - Stenstugu Nudolla - Gervalds blixten
LOPP 3
Charlie - Krathens smoothie - Talls Pysen
LOPP 4
Zico ZZ - Sävraraps zatsiki - Rackarungen II
LOPP 5
FE´RGUS FE´RGUS FE´RGUS!!! Fanny och gusseman kan inte få något bättre lopp än det här o borde bokstavligen jogga in i mål som segrare!
Hoppas Cocos och Fe´rgus ha något bra taktik-snack i transporten ner o peppar som bara den!
Klar vinnare Fe´rgus! - Indiana Dar - Kålmans polar j:r
LOPP 6
Charlie - Mimas disney - Johannes b. Lovejoy
LOPP 7
Åkres Reidar - Tsara - Ivrig Z
LOPP 8
My dream - Talls pysen - Gervalds blixten
LOPP 9
Dumle ess - Ernst Romario - Embla Tess
LOPP 10
My Dream - Kratens Smoothie - Dalsgårds kalypso
LOPP 11 Kör Cocos även i detta lopp. Men tippar inte han.
Dumle ess - Abdulla - Fantazia
Hoppas att det blir någon form av paus eller att loppordningen ändras då min ponny går i lopp 9 & 11. Känns aningen tajt.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Här kommer en tippning:)
Lopp 1: Dar´s Ecco , Åkres Reidar , Cocos
Lopp 2: Hafie , Stenstugu Nudolla , Gervalds Blixten
Lopp 3: Charlie, Talls Pysen , Swenton ( väljer ej att tippa min egen Kraterns Smoothie men måste erkänna att hon lär ha bra chans med den tid hon sprang senast och nu endast bara 5 hästar.
Lopp 4: Zico C.C. , Rosi , Sävrarps Zatsiki
Lopp 5: Indiana Dar, Kålmans Polar J:R , Fe´rgus
Lopp 6: Johannesb. Lovejoy , Charlie , Gransjöns Kinder
Lopp 7: Tsara , Ivrig Z. , Åkres Reidar (rider små-Snål själv, men hoppas endast vi kommer i mål samtidigt levande)
Lopp 8: Gervalds Blixten, Talls Pysen , My Dream
Lopp 9: Rackarungen II , Sävrarps Zatsiki , Dumle Ess
Lopp 10: Johannesb. Lovejoy , Smedens Mess, Smedens Valliant (kör själv Kraterns Smoothie)
Lopp 11: Bergas Flisa , Dumle Ess , Fantazia
Lycka till alla hemma ekipage:D!!!

kom igen nu, tippa! :D

(Tippar inte mina egna hästar)
Lopp 1: Cocos- Rebecka Ernst- Åkres Reidar
Lopp 2: Hafie- Gervalds Blixten- Stenstugu Nudolla
Lopp 3: Charlie- Kraterns Smoothie- Talls pysen
Lopp 4: Zico c.c.- Rosi- Sävrarps Zatsiki
Lopp 5: Fe'rgus- Indiana dar- Kålmans polar J:R
Lopp 6: Johannesb. Lovejoy- Charlie- Askö Tesla
Lopp 7: Åkres Reidar - Tsara - Ivrig ZLopp 8: Talls pysen- Hafie- Mad Max (har själv My Dream)
Lopp 9: Zico c.c.- Ernst romario- Dumle ess ( Har själv axtorps alert)
Lopp10: Dalgårds kalypso- Johannesb. lovejoy- Kraterns smoothie (har själv My Dream)
Lopp11: Bergas flisa- Dumle ess- Abdulla
Lycka till alla :)!
Nu kommer mina tippningar
Lopp 1
1a.Ville Vix 2a.Åkres Reidar 3a.Fantazia
Lopp 2
1a.Hafie 2a.Mossa Mysan 3a.Stenstugu Nudolla ( kör min egen Gervalds Blixten )
Lopp 3
1a.Talls Pysen 2a.Kraterns Smoothie 3a.Charlie
Lopp 4
1a.Sävrarps Zatsiki 2a.Rosi 3a.Pumba J.
Lopp 5
1a.Fe`rgus 2a.Ossy 3a.Liva
Lopp 6
1a.Nallebo Sir 2a.Chingagachoc 3a.Kalle Stropp
Lopp 7
1a.Åkres Reidar 2a.Filur Av Björkebo 3a.Carrilina
Lopp 8
1a.Talls Pysen 2a.Hafie 3a.My Dream ( kör min egen)
Lopp 9
1a.Ernst Romario 2a. Sävrrps Zatsiki 3a.Ivrig Z.
Lopp 10
1a.Kraterns Smoothie 2a.My Dream 3a.Månstorps Larizza
Lopp 11
1a.Fantazia 2a. Dar`s ecco 3a. Cocos

Till Hagmyren har jag en taggad Hagge och Swenton med mig! Kommer inte tippa dem i loppen :)
Lopp 1: Har Hagge till start!
Ville vix/cocos - Åkre Reidar Outsider: Fantazia
Lopp 2:
Haffie - Stenstuga Nudolla - öppet
Lopp 3: Har Swenton till start :)
Charlie - Talls Pysen - Kratherns Smothie
Lopp 4:
Zico c.c - Sävrarps Zatsiki - Rosi
Lopp 5:
Fergus - Kålmans Polar JR - Indiana Dar
Lopp 6:
Chingachoc - JohannesB. Loveloj - Gransjöns Kinder
Lopp 7:
Åkres Reidar - Tsara - Kovu J
Lopp 8:
Hafie - My Dream - Gervalds Blixten
Lopp 9:
Dumle Ess - Emla Ess - Sävrarps Zatsiki
Lopp 10:
My Dream - JohannesB. Lovejoy - Kratherns Smothie
Lopp 11: Har Hagbard till start igen :D
Cocos - Dumle Ess - Bergas Flisa
Jag tippar bara russloppen, då jag inte har koll på shettisarna längre.
Lopp 1
Ville Vix är en otroligt fin häst som det hithills blivit antingen eller för, seger eller disk. Han vinner detta då han har snabbare tider i sig. Tsara är jämn i tiderna och får en bra rygg att gå i, kan räcka långt. Längre ner i fältet hittar vi Åkres Reidar som går duktigt men förtjänar fler segrar. På dryga tillägg finner vi Cocos och Rebecka Ernst som kan hjälpas åt att ta in tilläggen, dock är det lite för långt fram i dett kortlopp.
Ville Vix - Åkres Reidar - Tsara
Lopp 4
Pumba J som får tuffa på utan galopp vill vara med där framme. Zico C.C, föregående års kriterietvåa, har travat snabbt på sina få starter och har ju fått ett ypperligt lopp här. Håller han sig på bena kan han jogga hem dethär. Efter honom blir det tuffare, Rackarungen II avslutade med en dubbel förra året och har nog inte blivit sämre till denna säsong. Fina isabellhingsten Sävrarps Zatsiki har radat upp segrar i år och vann senast på Gävle i överlägsen stil, rekordsänkning kan garanteras här.
Zico C.C - Sävrarps Zatsiki - Rackarungen II
Lopp 5
Dagens snabblopp. Litet men naggade gott startfält med fina hästar. Indiana Dar tar ledningen direkt från sitt innerspår och drar med sig Kålmans Polar J:R. Livia är ett fantastiskt fint sto som man ser har en grym kapcitet, men galopperna sätter käppar i hjulet för henne. Håller hon sig på bena väntas ett spännande upplopp. Bakom startar Fine Fe'rgus som gick fint på Gävle senast men får här lägga på ett kol för att hinna ifatt ivägflyende Indiana och Livia.
Livia - Fe'rgus - Indiana Dar
Lopp 7
Ett öppet montélopp vill jag säga. Kovu J är en fin montépony som kommer göra allt för att hålla undan från resten. Vilket han också kommer göra då han säkerligen nog kan gå snabbare än rekordet om det skulle behövas. Tsara debuterar i monté (?) hon blir loppets outsider. Längst bak på 100 tillägg finner vi Åkres Reidar som jag inte har koll på hur han gått under sadel, men nog tror jag att tiden kommer räcka till en plats topp tre allti.
Kovu J - Åkres Reidar - Tsara
Lopp 9
Zico C.C står ruggit bra till i även detta lopp och sitter snart i ledningen. Voltkompisarna Rackarungen II och Sävrarps Zatsiki hänger på. Ernst Romario gick nytt rekord senast och är under utveckling. Embla Tess, loppets snabbaste häst, går duktigt om hon undviker galopp. Kommer definitivt vara med i segerstriden. Dumle Ess har utvecklats för varje start och gick under 2-minuter sist, har kapaciteten men är fortfarande mycket omogen. Går med helstängt på söndag och det får bära eller brista.
Väljer att inte tippa ordningsföljden i mål då jag själv kör loppet.
Lopp 11
Bergas Flisa gick nytt rekord senast och öppnade ruggigt fort. Hon sitter snart i ledningen och får ånga på, då kan det gå undan. Dumle Ess har nu 40m fram till Bregas Flisa, håller han sig i rätt gångart är det ingen omöjlighet att ta igen det. Första gången han går två lopp, för/nackdel vet jag ej. Abdulla är nog sugen på revansch från årsdebuten i monté och ska definitivt inte räknas bort. Cocos står åter igen på dryga tillägg, han är en fin häst men får svårt att hinna ifatt om hästarna längre fram sänker.
Väljer att inte tippa ordningsföljden i mål då jag själv kör i loppet.

putt
Lopp 1: Ville Vix - Cocos - Rebecka Ernst
Lopp 2: Hafie - Gervalds Blixten - Stenstugu Nudolla
Lopp 3: Charlie - Kraterns Smoothie - Talls Pysen
Lopp 4: Zico C.C - Rosi - Rackarungen II
Lopp 5: Fe'rgus - Indiana Dar - Kålmans Polar Jr
Lopp 6: Nallebo Sir - Goofy - Mimas Disney
Lopp 7: Åkres Reidar - Kovu J - Filur av Björkebo
Lopp 8: Kör själv (My Dream)
Lopp 9: Dumle Ess - Ernst Romario - Zico C.C
Lopp 10: Kör själv (My Dream)
Lopp 11: Bergas Flisa - Dumle Ess - Abdulla