behöver medium hjälp
JAg har under många år vetat om att jag har en förmåga att känna se och ta till mig energi från den andra sidan…
Jag har under den senaste tiden även känt av andra energier "änglar".
Jag har aktiviteter hemma som jag ej kan förklara saker flyttar sig och rör sig. jag hör någon prata. Men jag vet ej hur jag ska kunna ta mig till det.
för några månader sedan fick min man en stor hjärtinfarkt som nästan tog hans liv och han är på fötterna i dag och det har jag en att evigt tacka.
När min mans mamma gick bort viste jag om det innan alla andra. hon visade det med värme och doft. Hon sa att hon har gett sitt liv vidare till den som behöver det bäst. Hon visade saker som hon brukade göra på sina barn hon pratade om saker som hon ville ha sagt.
Men jag vet ej hur jag ska kunna förmedla det vidare jag vet inte hur jag ska göra.
Min mans pappa gick bort en tid efter och även där viste jag om att samtalet skulle komma jag stod och skalade potatis och han kom och la handen på min axel och jag fick till mig Ta han om honom.
Jag hör jag ser och jag känner.
den senaste tiden har jag kännt en styrka som jag inte trott jag haft men jag vet inte hur jag ska hantera den jag är inte rädd men jag är osäker på hur jag ska göra.
Jag bad Änglarna om hjälp jag bad dem att vaka över min man. och de fanns där..
Men jag behöver hjälp att läsra mig hur jag ska kunna utvecklas hur jag ska kunna lita på det jag känner ser och hör. Hur ska jag kunna förmedla de budskap jag får utan att framstå som idiot.
JAG BEHÖVER HJÄLP att stärka den gåva jag fått hur ska jag kunna hantera den…