Haha, äre påsk? nej jag vet inte.. haha min familj är i fjällen, ensam hemma, fick ju lov att träna hästarna.. Så fira påsk? nej inte för mig :P

Ensam hemma jag med så det blir mest pan-pizza ;)

Här har det varit en fin påsk i Småland och Skåne. Solen har varit framme nästan hela helgen :) Förra året var det väl snö vid denna tiden?( iafl för en vecka sen)

Hehe.. Julia visst finns det inget bättre :D ?

Haha nej det är mycket delikat ^^

#1 Jonna, Du fick väl ÄGG i fredags? :)

vad var det i fredags :D ?

Påskbomben, Fick Du inte Ägg då? Det fick jag förra året… :) Påskägg, du vet ägg med godis i…. :)

Haha juste det var i fredags :P jo jag fick godis:D hihi :) Du var ju också bara 2:D vad håller vi på med :P ?

Bara o Bara. Jag var Jättenöjd :) Alla kan ju inte vinna :)

Haha men jag skoja ju;) klart jag är nöjd:P varette var ju likom kanon, förutom galopperna :P haha..
Hmm.. Vært i stallen, trent monark, siv emilie har vært her..:P osv.

Inga andra som fått några Ägg?
Själv har jag fått tre, kan ju bero på att jag är så snäll :) hahaha
fick ett dussin ägg ungefär..Syrran klart du e snäll och fick ägg, du e ju släkt me mig! x)

Jag fick två ägg i fredags o sen fick vi ju en påse med påskgodis sen också.. sen fick jag ett armband i påskpresent men jag vet inte om det räknas…

Niiish.. ja ville inte ha nått.. pengar ist.. ;) pengar går å spara men inte godis.. hehe :D man har Mycket man sparar till.. typ, data, objektiv.. :P det va nog de senaste ;) tss
Jag har fått… hm… 5 GODISägg nu =)
Ett gäng kokta vanlig ägg…. räknas det? 
#19 ja jag tror det..står ju inte vad för slags ägg vi har fått.. :P

Klart jag fått påskägg.. 3st.. 

Fick ett stooort påskägg när Robinson Starlight vann igår:)

# 21 Så du har oxå varit snäll i år Anne! Härligt!!!

Jag va nog inte snäll alls, för här kom inga ägg :(

Jag har fått 2 ägg! Men så mycke till påskfirande blev det väl inte, var mest på travbanor hela påsken… hehe
Jag har inte fått nått:(

Jag har fått ett :P