Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettbabbel
Läst 1307 ggr
iiirma
0

4åringar RUSS

Vad har era 4åringar för rekord? Mål inför säsongen?

FridaSimonsson
0

Min fyra åring är ostartad, han har haft lite problem på ett ställe där han fått en spark, mitt mål är att han blir kvalad å fri från allt

Zofia
0

Min fyraåring är en pigg tjej.Startade i kriteriet och kom ner i tiden 2,14,7

gick lite fort men hon har mycket att ge.Mitt mål iår är att vi skall ta lite placeringar,gå felfritt,starta i monte och bli en stabil och trygg tjej.

Anna_
0

Har en som är ostartad. Ska förhoppningsvis komma ut i år om allt går som jag vill :)

ozzkan
0

#2 Vilken??
Jag har Kålmans Polartösen, 2.15.9, var med i Kriterietmen fick galopp i starten. Jag vill gärna va med i Sprintermästaren och Derbyt. Sen så vill jag att hon ska sänka under 2.10 o gärna runt 2.05

Svartkrut
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har Svartkrut. Gjorde 7 starter (1-1-1-0-2-1   1) Rekord 2.25,6. Han ska starta detta året, men troligtvis lite mer sparsamt. Hanhar otroligt mycket att ge och ett mycket vinnande travsteg..

iiirma
0

Ok.

Min Hults Plexus gick 2.28,8 v och 2.25,3a, gjorde 4 starter (3,2,2,5). Målet för egen del är under 2.20

Charlotte_
0

Jag har en valack efter Polar som gjort 3 starter 1-1-0 och gått 2.24,1. Mitt mål med honom i sommar är att han ska få vara skadefri och förhoppningsvis gå bra.

eehlin
0

Jag har Kålmans Pomira som gått 2.21.9, hon kom in i en växtperiod under sommaren förra året så det blev ingen start under nästan 2 månader. Men väldigt nöjd med hennes säsong som 3 åring, 9 starter varav 7 placeringar som sämst 5a oplacerad och diskad en gång. Ska starta henne den 4e maj är det tänkt. siktar på derbyt samt sprintermästaren.

Lina-
0

Har en valack som är ostartad e. Tomtebo Enoc G

MariaJH
0

Min fireårige russ, som har starta et løp og vunnet det har rekord 3.08 lokalt.. men han må bare lære seg poenget, han joggeskrittet i mål, siden han var så langt foran!:P
Håper han vinner mer self, og skjønner det--

ErikaSchieber
0

Har ett sto, Plomona, som är ostartad. Målet är att hon ska gå under 2,20 först och främst och att hon ska sköta sig bra på banan.

FridaSimonsson
0

Sätter in en bild på min fyra åring björksta Rutin

där var han tre:) å dessutom så hade han fått en inflammation som hade gömt sig som kom fram under banjobbet, å han gick kanon trots de, å vi visste inget:S förrän på kvällen då han blev sjuker S:

iiirma
0

Sätter in en ny bild på 4åringen Hults Plexus, taget idag, provlopp på Mantorp.

thilda-
0

min gjorde bara 3 starter som 4åring.. men hon vart diskad 2ggr o struken pga oreglerighet…. sen i maj nån gång vart hon skadad och hon fick stå inne i boxen hela sommaren o hösten :(

oskarflorhed
0

#13 tog ni mer bilder från provloppen idag??

iiirma
0

#15 Vi har ju tyvärr ingen bra kamera för sånt här.

_Jag_
0

jag har ett russ (neptun roll)som inte har startat men ska kvala den 15/4, har gått 2.33 på träning. Har som mål att vinna ett lopp och vara skadefri denna säsongen.

Jennie_A
0

#17 Ser fram emot att se honom på banan! Han har en trevlig stam tycker jag. Lycka till!

_Jag_
0

# 18 tack så mycket, jag hoppas också på honom, även om han är väldigt liten 1.18 cm

Jennie_A
0

#19 Ligger nog i släkten. Vi ägde en tidigare som hade Bris som mamma (Fantom Roll), som också är väldigt liten.

_Jag_
0

ok, ja bara han kan springa så kan jag ju vara glad =P bara lite tråkigt han är liten, annars hade man ju kunnat rida lite här hemma ( är1.67cm lång)….men travet är ju roligare=P