4åringar RUSS
Vad har era 4åringar för rekord? Mål inför säsongen?

Min fyra åring är ostartad, han har haft lite problem på ett ställe där han fått en spark, mitt mål är att han blir kvalad å fri från allt

Min fyraåring är en pigg tjej.Startade i kriteriet och kom ner i tiden 2,14,7
gick lite fort men hon har mycket att ge.Mitt mål iår är att vi skall ta lite placeringar,gå felfritt,starta i monte och bli en stabil och trygg tjej.

Har en som är ostartad. Ska förhoppningsvis komma ut i år om allt går som jag vill :)

#2 Vilken??
Jag har Kålmans Polartösen, 2.15.9, var med i Kriterietmen fick galopp i starten. Jag vill gärna va med i Sprintermästaren och Derbyt. Sen så vill jag att hon ska sänka under 2.10 o gärna runt 2.05

Jag har en valack efter Polar som gjort 3 starter 1-1-0 och gått 2.24,1. Mitt mål med honom i sommar är att han ska få vara skadefri och förhoppningsvis gå bra.

Jag har Kålmans Pomira som gått 2.21.9, hon kom in i en växtperiod under sommaren förra året så det blev ingen start under nästan 2 månader. Men väldigt nöjd med hennes säsong som 3 åring, 9 starter varav 7 placeringar som sämst 5a oplacerad och diskad en gång. Ska starta henne den 4e maj är det tänkt. siktar på derbyt samt sprintermästaren.

Har ett sto, Plomona, som är ostartad. Målet är att hon ska gå under 2,20 först och främst och att hon ska sköta sig bra på banan.

#13 tog ni mer bilder från provloppen idag??

jag har ett russ (neptun roll)som inte har startat men ska kvala den 15/4, har gått 2.33 på träning. Har som mål att vinna ett lopp och vara skadefri denna säsongen.

#17 Ser fram emot att se honom på banan! Han har en trevlig stam tycker jag. Lycka till!

# 18 tack så mycket, jag hoppas också på honom, även om han är väldigt liten 1.18 cm

#19 Ligger nog i släkten. Vi ägde en tidigare som hade Bris som mamma (Fantom Roll), som också är väldigt liten.

ok, ja bara han kan springa så kan jag ju vara glad =P bara lite tråkigt han är liten, annars hade man ju kunnat rida lite här hemma ( är1.67cm lång)….men travet är ju roligare=P