B-Ponny till s...
Vem e mamman o pappan till honom?

e: Ysak
u: Cimone

e de ingetting för travet? har han startat?
sätt in honom på hastnet.se för här får man inga seriösa svar. Och det vet jag av egna erfarenheter.
#4 Och bara för att DU inte fick nåt bra svar på en annons så behöver det inte innebära att ingen annan får det heller!!
Eller tycker DU att jag ska ta bort annonseringsmöjligheten bara för att du inte fick nåt seriöst svar??

#4 Håller med dig, det är inte ett seriöst svar man får..
#5 Det är lika för alla typ, man får bara konstiga oseriösa svar, sedan börjar västa debatten om att man satt konstigt pris och att hästen eller saken måste vara dum i hivudet och vad annonsen börjar med (TILL SALU om nått) blir helt oväsäntligt! (som nu) :/
Okej..
Jag har faktiskt sett många annonser snarare 90% av alla har inte fått ett enda klokt svar på sina annonser…. Jag tipsade bara henne. Folk verkar inte kunna se skillnad på tillsalu och utlånes men det kanske brar jag tycker, jag kanske har extremt fel.

#4 håller helt med dig!
#5 Tycker inte att du ska skriva så där, det mesta är rätt oseriöst och det blir mycket skvaller hi och dit, håller med #6!

Visst är det Punch? Visade honom på gotland som ettåring med guld och 40p. Men han var ganska mager kommer jag ihåg. men han såg jättefin ut på bilden. Känner till henne som ägde honom förut.
HEJ
Hur mycket ska du ha för han

han va ju jätte fin…hur hög ä han?ä han körd i?

Skriv i min gästbok , så kan jag tala om mer om honom !
Jag har inte fått några oseriösa svar på den 2-åring jag haft ute till leasing (numera till salu). Men jag kan ju bara tala för mig själv.
Inser ni inte själva att ni HAR börjat debattera om man får seriösa eller oseriösa svar på den här sidan ? ! herregud gör som du vill i stället , om du tycker att det är bra att ha annonsen på denna sida så ha det ! =)

MEEEN! dethär är ingen tråd som handlar om det utan om en häst tillsalu! lär er!!

hejhej, är han kvar, hur stor är han, och hur mkt ska du ha för han? Lånar du ut honom?
hej
hur mycket ska du ha för honom och är han inkörd och vart står han eller har du lust att låna ut honom och har han tränt isåfall vilka tider

Han är inte kvar :(

Han är inte kvar :(
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Han står nu i stallet där jag rider :)