Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: tävling
Läst 1347 ggr
amandahandersson
0

Jämtlands Lilla Pris TID?

Hej!

Tänkte bara kolla om någon vet vilket tid Jämtlands Lilla Pris (Östersund) brukar gå? Det är ju V75 samma dag så det brukar vara ganska tidigt, men hur tidigt?

Är sååå sugen på att starta där, men tar studenten dagen innan. Skulle vara bra om man kunde få någon ungefärlig tid (antar att loppen brukar gå ungefär samtidigt, eller har de gjort det genom åren!?!) så jag vet redan nu om jag kan glömma det, eller om det är värt att satsa på.

Tacksam för alla svar!

marika-J
0

Första start för stortravarna är 12.45 om ponnyloppet går innan dess eller mellan loppen vet jag ej.

amandahandersson
0

Hm, ja det var som det jag tänkte, om någon visste hur det varit tidigare år. Klart det kan ändras från år till år, men eftersom det är ett så pass traditionellt lopp så kanske det finns något "mönster"? :) Är ju som 65 mil från Boden till Östersund, så om loppet brukar gå vid 10-tiden är jag nog ganska körd…

haerrdin
0

De sju gånger vi har varit där har loppet aldrig gått som insprängt, alltid före första storhäststart. Men senast vi var där är sex år sedan, så det kan ha ändrats.

fnut
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tråkigt att proppen är helt annorlunda i jämförselse med de senaste två åren….

amandahandersson
0

#4, men nej Fanny, proppen är ju perfekt!!! ;)

Lina-P
0

Hm.. Shettis loppet går på Fredagen och russloppet på Lördagen.

Kommer inte ihåg, men tror att det går innan första start iaf. vet dock inte hur länge innan.

Proppen såg bra ut för namnlöse också för en gång skull, men han står ju i skåne nu.. ;) typiskt

ahlblom
0

Det är en väldigt bra propp för Fergus. Han tjänar mycket på intervallen..

Kratern
0

#0 Finns det ingen kontaktperson i proppen?

amandahandersson
0

#8, tvivlar på att årets tid är lagt ännu. Tänkte rent allmänt om det finns något mönster för när ungefär lopet har gått tidigare år. Visst, de kanske kommer veta när loppet går i mitten av maj, men det är ett stort lopp och jag vill börja förberedelserna i tid.

extra
0

Är bara storhästarna friska så ska vi kanske ner och starta med någon/några storhäst och extra:)

ostsiv
0

Det brukar gå ca 1 tim före första start.Men ring Anders D.och fråga.Tel.nr står i proppen.

fnut
0

# 7 Ja, han tjänar mycket men de blir ju så många meter bakom ändå :(

clarro
0

Ska troligtvis dit med Fighter :)

http://carolineforsner.blogg.se/