Anmälan Åby 28/5!
Startanmälan per telefon måndag 23 maj kl. 8.00-9.00 tel. 031-706 66 66 eller via mejl senast söndag 22 maj kl. 22.00 till kristofer.jakobsson@aby.travsport.se Ange prop, hästens fullständiga namn, kuskens namn. Vid anmälan till flera lopp skall prioritering anges t.ex. 1:a hand, 2:a hand etc. Ange också om du vill starta i 1 eller 2 lopp. (Hästar i utländsk träning senast kl. 9.00 vardag före startanmälan.) Hoppas på att så många som möjligt kommer! Vi kommer även att anordna en "köp & sälj" marknad - mer om det på hemsidan!
Tar de verkligen emot e-mail anmälan??
För det står inget om det på SPTF :)
~Stuteri Stenbydal~
Sajtvärd på Gotlandsruss.ifokus
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#1 - Nej, det tänkte jag först också! Men det står detta på Åbys hemsida, så jag antar det. :) Jag kommer anmäla via mejl då jag har svårt att ringa på morgonen vid den tiden.
Det går bra att anmäla via mejlen som det står på ÅPTK:s hemsida och liksom här ovan. Senast kl. 22.00 i kväll alltså. Det skulle stått på SPTF:s hemsida som ett tillägg men har inte blivit upplagt. Det går också bra att ringa måndag morgon mellan 8-9.
Kom igen och anmäl nu! Börjes sponsrar tävlingsdagen. Hederstäcken till vinnarna i alla klasser, hederspriser till placerade 1-3, presentkort på Börjes till prisplacerade i kat A. (Kat B-loppen pengar som vanligt.)

Vad bra att det går att maila ,det ska jag göra när vi kommer hem från kyrkan sen i kväll :D det är ju konfa hela dagen idag 
putt

Har nu mailat iväg våran anmälan till Åbys tävlingar den 28 maj
Ni som undrar om er mejlanmälan kommit in. Följande är bekräftade som inkomna:
Emmelie Nilsson, Cecilia Wikström, Ida Lindström, Linda Höög, Peter o Anna, Linn Nilsson, Amanda och Veronica Frick
JAHA – då har det hänt igen!
Det blev tyvärr för få anmälningar till vår tävlingsdag. Hur vi än vänt och vridit på saken går den inte att genomföra. Endast 2 lopp fick godtagbart många anmälningar, resten fick 2, 3 eller 4 anmälningar i varje. Det är inte möjligt att genomföra en hel tävlingsdag med alla fasta kostnader det innebär, när inte ens hälften av propparna fick tillräckligt med anmälningar.
Vad ska vi göra åt detta? Är det någon som har några snillrika förslag?
#12 Varför vi valt att lägga tävling under Elitlopps-helgen? Vi hade ansökt om att få tävlingen helgen 21-22 maj men blev av SPTF tilldelade 28 maj.
Säsongen är kort, många klubbar ska samsas om helgerna och alla är vi beroende av att det kommer tävlande även från andra klubbar än den egna.
Känns väldigt tråkigt att behöva skriva dessa rader.
/Cissi

Men har alla mailen kommit fram då ? vet ju att de var något som inte hade kommit fram innan i alla fall.
Tycker det är j-ligt tråkigt när de blir så här det här är 3:e tävlingen som vi har anmält ut till som inte blir av ..
Blev lite rörigt när jag skrivit om samma sak på flera trådar.
Fortsättning på " INSTÄLLT Åby 28 maj"
/Cissi