Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettom-sajten
Läst 637 ggr
AnnaLundin
0

LÄS DETTA om omröstningar här!

Ni får jättegärna lägga in diverse omröstningar i era trådar här (blå knappen längt till höger, bredvid smajlisarna, när du skriver inlägget)!

Kom ihåg att ange alternativet "INGEN ÅSIKT" så att även de som inte tycker att något av alternativen är bra kan rösta. Det är ju dessutom så att man MÅSTE rösta första gången man läser tråden för att kunna läsa övriga kommentarer!

Från och med NU plockar jag bort omröstningar där detta alternativ saknas, bara så ni vet! ;)

CarlS
0

Börjar tro att jag är färgblind. Kan inte se någon blå knapp.
Vill du visa den gamle mannen…:-)

AnnaLundin
0

Prova att skriva in ett NYTT inlägg så borde du se den… Den finns inte när du svarar i en befintlig tråd! :D

AnnaLundin
0

puttar upp tråden, då det verkar behövas!

KOM IHÅG att ALLTID ange "ingen åsikt" som sista alternativet när ni skapar omrösningar! Det är jättekul att rösta om vem som ska vinna det eller det storloppet, men kom ihåg att alla här inte är ponnytravfanatiker som känner till ponnyerna som är alternativ. Ge även dessa en möjlighet att sen läsa tråden!

För man MÅSTE nämligen rösta på något för att kunna läsa kommentarerna i tråden! Och att rösta på något man inte har någon aning om blir ju fel!

AnnaLundin
0
AnnaLundin
0
AnnaLundin
0

putteliputt :D

Kommer vara många putt i den här tråden, så att den hålla aktuell!

AnnaLundin
0

putteliputt igen! :D

AnnaLundin
0
AnnaLundin
0
Hennum
0

jag lyckas överhuvudtaget inte skriva några nya inlägg… varför går de inte?

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

AnnaLundin
0
linnrisedal
0

j

AnnaLundin
0
divansson
0

haha..  :)  många  P(r)uttar  ;)

AnnaLundin
0

Jomen visst! :D

AnnaLundin
0
AnnaLundin
0
AnnaLundin
0
AnnaLundin
0
Valkyria
0

Hihi det där ser ju kul ut dedära "putt" ;) Men jag tycker att det är rätt med "Ingen åsikt" :)

AnnaLundin
0

pludderudderutt

AnnaLundin
0