Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 405 ggr
Penni
0

"Avlagd Ponnytravare"

Någon mer än jag som har det? Vad gör ni med dom?

tearsofmemories
0

#0 Öhm? Jag tänkte kvala en utav våra shettisar, men de vart inte så. Därför kör vi lite agility, kör långturer i skogen, ställer ut honom oså har honom som sällskap. vad gör du med din?

linnrisedal
0

En häst jag sköter kommer efter iår att bara gå maraton, dressyr och precision. Både i par och ensam.

Colt
0

Min Shettis tränar jag klassisk körning med! =) Vi kör regelbundet för tränare på sommrarna :)

Teja-Bea
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min Valter är främst lekfarbror åt unghästarna hemma. Han är jätteduktig med "barnen"!

På sommrarna har han tävlat i hoppning. Jag kör även klassisk körning med honom så vi får se om det blir nån körtävlan i sommar!

Annars så får han fortfarande vara med på tävningstävlingar på Eskilstuna när tid finns. förra året gick han 1.53 utan press!! Han har 1.52 i rekord!

Självklart satsar vi på Mälarruss Allroundchampionat i år igen. Han har vunnit hela championatet tre år i rad!! Vi måse ju försvara titeln även i år! =)

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Penni
0

De var roligt å höra vad ni gör med dom :) Jag gör just för tillfället ingenting mer än att jag en, Två gånger i veckan tar ut honom å endra kör han eller Så busar ja me han i skogen. Tar lite eller rättare sagt mycket godis och släpper lösa han i skogen å själv så springer jag. Å han efter då han är en gottegris utan dess like Räcka ut tungan Men ska som sagt börja motioner han mer nu då han ser ut som en Köttbulle Gråter

KickanLilja
0

Vi har flera stycken shettisar som inte tävlar längre. Vi kör dem hemma, latjar runt lite med de och sen startar de på träningstävlingar och sånt. http://www.freewebs.com/stall_lilja/

amandahandersson
0

Har ingen än så länge, men nästa år kanske jag har en ;)

Kratern
0

Avlar…då alla våra "avlagda" är ston.

stuteriess
0

Avlar på stona, säljer valacker som ridhästar…har hänt en gång, eftersom vi bara tävlar med ston (han blev 27!). Körtävlingar går också bra, vet flera som gör så med äldre hästar. Låt dom bara inte gå i hagen och äta en massa mat, då har dom jättetråkigt!

Colt
0

#9 "Låt dom bara inte gå i hagen och äta en massa mat, då har dom jättetråkigt"

Jag kunde inte ha sagt det bättre själv! instämmer!!

kuskochryttare
0

Jag är fodervärd på den pensionerade shettistravaren umil, men han hänger med tävlingsrussen ut och tränar minst 3ggr i veckan men det blir ofta 4 eller 5 eftersom både han och jag tycker det är så kul! jag både rider och kör honom och så ofta som vi kan är vi med på "träningstävlingar" på Sundbyholm och han verkar tycka det är jättekul att få vara på banan igen :) I höstas hjälpte han också till och var "körskolehäst" på travskolan nere på sundbyholm för små barn!

kuskochryttare
0

Om "avlagd" betyder typ att de inte kör ponnytravlängre ? För mille är ju 18 i år så han får ju inte va med längre ;)