tips...!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej min häst är jätte sur på sina öron och jag vet inte varför han är det utan det bara kom helt plötsligt han har aldrig varit rädd eller känslig om sina öron men när jag skulle sätta på honom grimman så bara skakade han på huvudet och drog bak öronen men jag tänkte att han kanske bara var lite tjurig då han kan ha sina dagar men jag tänkte inte mer på det utan jag åkte till tävligen då jag märkte att han var jätte sur när jag skulle sätta på honom tränset han bara hoppade och kastade sig hela tiden. jag vet inte vad jag ska göra om det är ngn som kanske har några planer om vad jag ska göra åt detta isf vore det jätte snällt om ni säger det till mig.. Tack
Det första jag tänkte är kanske att det är något som irretera honom i öronen. Då tim har haft samma sak.
Stall Bråna
han har inte blivit biten av inskter i öronen?
<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Min häst är också jätte rädd om sina öron och nästan hela huvudet, om någon ska t.ex. sätta på honom käken (vet inte hur det stavas) så kastar han sig åt sidan vilket han gör ibland i prisutdelning också, det kanske du har lagt märke till Amanda efter som att vi har mött varandra några ggr.Fast en gång har en häst bitit av en liten del av örat så det kan va det men jag vet inte varför Oliver gör det!:)?