Åby & Halmstad!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vilka har tänkt att anmäla till båda dagarna?
Då Åbys är flyttat till 17/6 (Kvällstrav), Halmstads ligger kvar den 19/6 (dagstrav).
Bli ju som en dubbeltrav helg, kan bli riktigt roligt!
Det skall vi försöka med.. 3;e gången gillt för Åby hoppas vi ..

Vi funderar på det, beror på hur det går att ordna rent praktiskt på hemmaplan…..
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
Nej tyvärr. Har dubbeltrav på hemmaplan, desutom skriver Åby tyvärr inte ut några proppar för lite snabbare russ. Vi har fyra startruss och endast en har lopp. Tycker det är konstigt att inte ens en med rekord 1.58 har lopp. Ännu mindre lopp har en på 1.46. Så synd att man inte kan få till lite snabbare lopp på Åby för vi skulle gärna vilja starta där någon gång. Det är dessutom Malenas sista år så det gäller att det kommer (för oss) bättre proppar längre fram i år, annars lär vi aldrig komma dit.
Jag ska till halmstad den 19 :D

jag kommer med en av min till båda dagarna :D
Första start blir kl 17.30 på fredagen den 17/6.
Anmäl via mejl senast söndag kl. 22.00 eller telefon mellan kl. 8-9 måndag, läs mer på ÅPTK:s hemsida>>
Glöm inte anmäla nu!
Halmstad : senast 19.00 ikväll
Åby: senast 22.00 ikväll via mejl eller 8-9 i morgon telefon!
ANMÄL!! :D

Försökte att anmäla via mail ikväll till mailadressen som står på hemsidan, kristofer.jacobsson……o.s.v., men mailen kommer tillbaks, fel på mailadressen? eller har nån av er andra anmält via den mailadressen och kommit fram?
Hej!
Jag har anmält till kristofer.jakobsson@aby.travsport.se
Ser nu att de stavat jakobsson fel!! OBS!!!! ANMÄL TILL DENNA!!!

Många anmälda till Halmstad i alla fall , skitroligt , synd att bara att man inte är hemma
Hoppas att alla som mejlat in anmälan till Åby före kl 20.10 igår söndag har uppmärksammat att det var felstavad mejladress på Åbys hemsida. Om du inte fått någon bekräftelse på att anmälan kommit in – RING och kolla.

Jag har anmält till båda dagarna :) Med rätt addreser ;)