Lindesberg 25/6-11 Tippa
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Någon som vill tippa.
Startlista:
- Säbys Mermaids Rose - Jolina Andersson
- Lydig - Olivia Angermayr
- Trolleby Melon - Christian Gorski
- My Number One - Martin Karlsson
- Flickans Wilma - Sanna Hallin
- Jack Sparrow - Eleonore Holm
- Hugo III - Jim Berg
- Smedens Passionata - Mikaela Bergström

5. Flickans Wilma kan ta en hemmaseger, Wilma har bara startat en gång i år och den starten var på Lindesberg där hon kom 4:a på många tillägg och Wilmas tid blev 52,1.
8. Smedens Passionata tippar jag som 2:a, missade loppen på E-tuna men Passionata såg väldigt fin ut på Linde senast. Nu är det autostart och det blir mycket svårare att slå Wilma igen.
3. Trolleby Melon gjorde ett bra lopp på E-tuna senast då med brorsan Simon i sulkeyn. Melon är en hemmahäst som är säkrad på 2.51-2.58 tid.
6. Jack Sparrow har de senaste 3 starterna startat med Eleonore Holm i sulkeyn, de 3 starterna ser ut att ha gått bra och det har blivit fina 2.54-tider.
4. My Number One slog nästan Passionata på E-tuna senast och har en 3:e plats med sig sedan dubbeltravet. Spåret är bra och My Number One kan passa som en bra outsider.
7. Hugo III - Hugo III vann senast i ett voltlopp från start på Lindesberg, Hugo III får det däremot svårt att vinna från auto med nästan samma hästar som senast.
1. Säbys Mermaids Rose fick det tufft på dubbeltravshelgen på E-tuna och glöms helt bort här, jag tror inte mycket på seger men en fin uppvisning kan vi nog få se.
2. Lydig - Trots att hästen ses som hemmahäst och har ett väldigt bra spår så har jag svårt att se Lydig vinna just detta lopp. Det är tufft motstånd men rekorden lär förbättras om Lydig är med där framme.
Oavsett vem som vinner önskar jag er alla en trevlig dag på Fornaboda travbana.

Puttar upp

Puttar upp igen, på lördag gäller det.