inte kom med på valla ?

Vi anmälde Acke till 3.30 loppet, det blev tydligen inte av….
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
# 0 Du anmälde nog på fel dag, för det var ju anmälan i Onsdags …

#2 och hon skrev i tråden "Startlistor Solvalla" att hon anmält i tisdags.
men hon måste ju kommit fram till nån som svar eller?? skickade du fax? men lopp två kommer ju ut på måndag , det kanske var det loppet då.

jag ringde till nån gubbe å han va jätte otrevlig, tror inte han skrev någonting av det jag sa…nej dom har redan lagt ut det loppet å de é inte ens fullt ??
Solvalla har bara anmälningstid på onsdagar mellan 13-15.
#5 I stockholmsklubben tar inga otrevliga gubbar emot anmälningar. Bara trevliga ponnytravmorsor. Kommer du ihåg vilket nummer du ringde och vad gubben hette?
när jag ringde o anmälde va de ett nummer som inte stämde, de va en tjej som det hade ringt massor av personer till & skulle anmäla, och hon fattade ingenting.. tog dom nummren som stog på nätet.

Min kompis anmälde också och blev inte med trots att loppen inte var fulla.., hon ringde och anmälde dagen innan och det gick tydligen bra att ringa och anmäla då eftersom de tog emot anmälan…knepit:/
Om man tar emot anmälan är det Solvalla som gör fel, för om det nu var anmälningstid mellan 13-15 på onsdagen kunde man ju hänvisat dit ist för att ta emot anmälan!?
Det skulle vara väldigt intressant att veta vilka som har tagit emot dessa anmälningar som har "försvunnit". Kommer ingen ihåg något namn på den ni pratat med?
#10 Och det känner "nån gubbe som va jätte otrevlig" till?

jag ringde till sista nummret på propp papperet, ett mobil nummer å då kom jag till en gubbe …
#11, uppenbarligen, eftersom han tagit emot anmälningen! #0 skriver ju det, så då får man ju tro på det!

Vi ringde också till det sista nr som stog i proppen o han som svarade viste ingenting så jag ringde på de andra nr tills det var någon som hade hand om anmälningarna som svarade.den där "gubben" blev väl irreterad eftersom det var nog fler som ringde honom det var väl feltryck i proppen. och vi har kommit med så vi ses på solvalla.
Du anmälde inte alls till Solvalla den 21 april. Du kom till Gustav (17 år, inte sur gubbe) i Nyköping - och han hade ingen aning om vad du snackade om. Däremot var han trött på alla som ringde honom i veckan för att anmäla hästar till Solvalla.
Du skulle gjort som #14.
#15 haha hur kunde man hamna där om man nu skulle anmäla t valla? :P de låter ju helknäppt….

#16 jag håller med dig, varför lägga ut fel nummer å inte ändra i såfall ????

#17 Men om ingen på Solvalla vet om att det är fel utlagt så kan man ju inte ändra!! Nu har det däremot uppdagats, och jag hoppas att ngn har kontaktat SPTS och meddelat att det är fel, så att detta kan korrigeras!