Vilket startspår tycker du är bäst?
Från vilket startspår vill du helst starta med din ponny? Om du har flera ponnysar, är det skillnad från vilket spår du helst vill starta?
Själv gillar jag springspår, men det är såååå sällan det är så många hästar i en volt att det blir springspår. 
1 eller 2 rockar! :D

3 i volt… annars 4 bakom bilen ;)
Tycker väl inte bättre om något spår precis, möjligtvis 1 då=)
Däremot tycker jag inte om att få 3 i voltstart (då ska man krångla sig emellan 2 och 4 där det i 99% av alla starter är lite dåligt med plats) och 6-8 i auto (för långt ut i banan).

Beror på vilken häst jag kör givetvis :)
Ina: 6-8 i auto och volt spelar ingen roll egentligen, hon fixar dom flesta.
Zamir: 1 i både volt och auto
Vad jag däremot inte gillar är spår 4 och 5 i suto! :)

2 =)

gillar spår 1,2 och 5 i auto ochi volt spelar de egentligen ingen roll, men det är ett + ifall jag får spår 4.

Jag tkr bäst om spår 2 i både auto och volt, gillar inte att ha spår 4-5 i auto ,iaf inte när jag körde shettisen, om de körde med bilen framför så ska han jämt va så "rädd" för den..o sen känns det så trångt där..:P

spår 1, närmsta vägen till mål;)

Springspår, lyckas man pricka starten drar man definitivt fördel av det spåret. Perfekt när man har startsnabba hästar.
Springspår eller spår 2 är helt klart bäst^^

Spår 1 är absolut bäst i alla lägen när man kör ponny.
Allt utom spår 1, det är verkligen det sämsta för min polle!

Om man lyckas så är ju springspåret kanon, iallafall för Moses! :)

Jag gillar spår 2-3 i volt.
Alla funkar i auto dock ej bakspår..usch..Arnold är väldigt startsnabb om han får springspår så gynnar det honom :)

2 eller 6.. :D Springspår Älskar jag! även fasst man alldrig får det i loppen :P menmen.. ja vann med nr 6.. :P

1,2,3 i volt o 1 i auto
Spår 1 i både volt och auto

Nr 1 är bra, förutsatt att man har en gåvillig ponny! =D
Det värsta som finns är att köra en riktig slöfock som fått nr 1, och man måste smacka sig igenom defileringen! =D

#21 jo det skulle ju va skapligt pinsamt…

Spår 1 i volten och auto för Odena är ganska startsnabb… Fast man ska inte va först i defileringen med Odena för då ska hon springa ifrån de andra bakom..:P

spår 2-3 i volt, fast springspår e inte dumt de heller.. men inte ofta man får en sån tur. i auto e de nog spår 4. :D
längst ut på vingen i auto och sista spåret på volten alltså yttersta hästen hela tiden :D

Jag har ju inte tävlat ännu .. men på licensen så var ju springspår och spår 1 roligast .. ;P

Spår 3 i volt, då hamnar man perfekt vid starten och kan ta ledningen enkelt!

2 i volt och 1 i auto och linje