Vad hände med bilderna från Halmstad?
Såg att det var en massa som fotade på Halmstad 19/6. Men verkar inte vara någog som verkar vilja visa bilderna :(
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
ifall du går in på mphotograph.se eller söker på matilda andersson på google så har hon bilder på alla loppen från halmstad!:)
har sett :)
Jag har en del bilder från Halmstad.. Jag måste bara få ändan ur vagnen och göra iordning bilderna! Ska försöka göra det snart. Men jag lägger upp bilder här såfort de är fixade.. Kan inte lova när det blir klart ;)
vi väntar tills du är klar med dem :)
Jag har några bilder, men funkar inte att lägga upp på pixbox som jag brukar så därför har jag inte visat mina!

Någon av er som har bild på Granös Tusensköna (grön 1:a) Hedda Flygare (brun 3:a) eller Båtares Dina ( ljusblå 12:a)?
har du trollmor grön 4 lopp 9? :)
Nån som har på Manicken?
Lopp 6 (Svart 11)
Lopp 11 (Ljusbrun/beige 7a)

Någon som har bilder på:
lopp 1 slättans racy
lopp 12 kålmans madicken
lopp 14 slätthans ritzy
lopp 15 slättans racy ?
tacksam för svar :)
Det är något konstigt med min data så jag kan inte lägga upp bilder varken här eller på pixbox, därför har jag lagt ut dem på facebook, om ni vill se dom så heter jag Isabella Axelsson på facebook och albumet där bilderna finns heter "Stortrav & ponnytrav" och är tillgängligt för alla, även dom som inte är mina vänner 

puuuuuuttt
Mina bilder kommer att komma senare. Någon gång efter Mantorps dubbeltrav. Har inte riktigt tiden att sätta mig ned med bilderna nu :)