Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 1440 ggr
aamaandaahh
0

Startlista Lilla Hambon 5/7

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Någon som kan lägga ut startlistan till lilla hambon på bollnäs? :)

therese-persson
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

preliminäär för kanal75 ;)

matildaakerlund
0

Putt:)

Mikaelasparrdal
0

Lite tävlings info skulle inte skada typ när starten ska gå när inskrivningen öppnar och hur man får värma på banan? Kan vara jag som missat vart det står också men i så fall kan väll nån lägga ut lite info här? Glad

aamaandaahh
0

Håller med dig mikaela! Är också sugen på o veta om det blir någon provstart bakom bilen? :)

marika-J
0

#4 provstart bakom bilen har det aldrig varit de två gånger jag deltagit i detta lopp + att jag aldrig varit med om att stortravet givit ponnyerna så mkt "space" i ett insprängt lopp.. men för detta år har jag ingen koll, jag bara spekulerar ;)

matildaakerlund
0

#6 och det är så tråkigt att ponnytravet inte får den uppmärksamheten..:( jag var på gävle i ett insprängt lopp med mitt ena russ förra året, första gången han skulle gå auto men vi fick inte göra någon provstart trots att vi var flera som ville.. detta resulterade i total startmiss då han inte ville ansluta. iår så var jag på solänget för att köra silver örnen med mitt andra russ, där var det en självklarthet att vi skulle få göra en provstart bakom bilen och så frågade dom dessutom hur vi ville göra, om vi bara ville köra en start eller om vi ville köra ett helt varv och sen start, så det var faktiskt riktigt positivt från solängets sida!!:) nu hade iofs denna ponnyn gjort flera autostarter, men det var våran första autostart tillsammans så jg ville känna hur han var:)

aamaandaahh
0

#6 ja det är tråkigt att det ska vara så..

#7 ja eftersom jag startade på silverörnen förra året så var det också provstart bakom bil. tumme upp för solänget!

Polenta
0

#7 Sådär var det när jag och Polle var ner till Gävle också, vi fick ingen möjlighet att köra en provare bakom bilen, detta resulterade i att Polle inte anslöt till bilen och felade i starten med (hon tyckte även att vingen var lite farlig, men detta hade kunnat undvikits om vi fått möjlighet att känna på bilen en gång innan, har ej möjlighet att träna hemma).

Maskot04
0

Tippar! :)

Giganten kommer tillsammans med Spice Girl att dra hårt från start till mål. Tror det blir hårt mellan dessa två. Någon som blir farlig utan galopper är Indiana Dar och ska inte räknas bort.

4-3-5

FridaSimonsson
0

Här uppe i Boden erbjuds vi alltid det bästa =) Här ställer de även upp så vi får prova bakom bilen bara helt vanliga dagar också : )

fnut
0

Giganten, Spice Girl och Cocos, kan bli hårt! Tror ändå starkt på Giganten!

matildaakerlund
0

#11 åh, så skulle det ju vara på varje bana..:) tycker iallafall att banorna ska kunna sträcka sig så långt att ponnysarna får göra en provstart om det är autolopp, är stortravet för tjuriga för det så borde inte ponnyklubben skriva ut autoproppar..

Mikaelasparrdal
0

det står i programmet att banan öppnar 16.00 för värmning gäller det ponnyerna också? kan tycka att det blir lite tight med tid för dom som tex vill värma två gånger?

C-Ainerud
0

Grattis Spice Girl till segern!!!

Granit-Jimbo
0

Nån som vet mer resultat? :)

carolineornfeldt
0

Cocos blev 2a på nytt rekord 53!! Grattis amanda :D

aamaandaahh
0

Åh tack carro!! :)

Resultat (om jag minns rätt)

1:a Spice Girl 1.50,7