Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 1039 ggr
carnalit
0

Hur får man göra?!

Hej! Är det någon som vet hur det är med startanmälan, när det står så här tex. Startanmälan: Senast 3 juni kl. 10.00-12.00, och sen ett/två telefonnummer. Får man endast ringa och anmäla mellan 10 och 12 den dagen, eller kan man göra det en vecka innan? Det står ju liksom senast.. Men ändå en viss tid.. Nu snurrar det i huvudet..

Någon som förstod min fundering. Glad

hus-musen
0

Som jag förstår saken så måste du anmäla dig senast den 3 juni och före klockan 12.

Verkar konstigt formulerat men telefontiden man når numren på kanske är mellan 10-12? Borde ju stå något mer i informationen.

Qui dormit, non peccat

Tusen
0

Oftast kan man anmäla sig tidigare men man vill helst att man ringer mellan dessa tider då telefonerna är bemannade. På många ställen kan man ju även mailanmäla.

Elin-Fast
0

Som jag har fattat det så,  ÄR anmälan den 3 juli mellan kl.10.00 -12.00.

På många andra banor så brukar det vara mailanmälan oxå! skulle det vara det där oxå så får man anmäla hur tidigt man vill, fast senast den dag det står i propparna och när tiden har gått ut:)

jennydjupenstrom
0

Om de står så brukar jag ringa dagen innan .. men iblan kan han/hon som svarar inte ha tid då .. tex. vara ue och köra häst eller någon sånt.. så då ber dom en att ringa upp igen om en liten stund !. så de har gått bra för mig att ringa en dag tidigare

MagganS-B
0

Som jag uppfattar det och ordagrant som det står så är det startanmälan PRECIS den tiden!

crazycattiz
0

Med telefonanmälan är det den angivna tiden som gäller. Sportsystemet är förinställt så att man bara fyller i tider och sen kommer texten "anmälan senast" automatiskt. För både eran egen skull och för de som tar emot anmälningarna så är det jätte bra om ni respekterar tiden som står och endast ringer då och inte en dag eller vecka före. De som tar emot anmälningarna är oftast bara på plats den tiden som är angiven och det är lätt hänt att anmälningar kommer bort om man anmäler tidigare till någon som sen ska lämna över en post it lapp med en anmälan…

carnalit
0

Tack för alla svar allihopa. Glad Nu känns det bättre i huvudet. Flört

VeronicaP
0

Fast jag har faktiskt anmält innan när de gäller startanmälan pga vi inte har haft möjlighet att ringa när anmälan varit och det har gått bra