Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 591 ggr
linnrisedal
0

Open Stretch

Kommer det att gälla även i ponnytravet framöver på Hd?

Och vad tycker ni om det?

Miii4
0

Ja det kommer gälla på Halmstad.

Det är ingen stor skillnad, vi kommer inte få tätare lopp ändå. :P

Colt
0

Kan någon förklara vad de är? jag fattar inte :O

divansson
0

#2 ett extra spår innanför innerspåret, men det får inte användas av ledaren, och det får bara användas på upploppet, det är för att hästarna  bakom ledaren och bakom där ska få en chans.

MariaJH
0

Det er på klosterskogen !! :D Det funker veldig bra..

hannibal-roll
0

Så det kommer att användas i ponnyloppen med! Spännande =)

Miii4
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tyvärr tror jag inte vi kommer märka någon skillnad. Den finns bara där, som ett extra alternativ om man skulle vara instängd, vilket händer vääldigt sällan.

En bild av dagens fotosession på travet, där vi med bilder ska visa HUR spåret kan uttnyttjas, tänk er en vit linje kritad emellan hästen på innerspår och de tre utanför!

iiirma
0

Tycker det är suveränt för stortravet! Ngt ALLA banor borde införa enligt mej! Tänkt vad många ggr man suttit i vinnarhålet o inte kommit loss! Lösningen är ju open stretch (i många fall)

Ponnytravet o andra sidan spelar det väl ingen större roll för :P

VeronicaP
0

Innan första loppet för dagen för ponnyloppet är det väl meningen att det ska vara en ordentlig genomgång för kuskarna.
Så ingen kan skylla på att de inte förstod ;-)

Amigo_3
0

Hej min hemma bana är halmstad och va jag har hört så ska vi använda det på ponnytravet med. Vi använde i alla fall det på klubbmästerskapet och dt funkade bra det e kul med lite föendringar Skrattande

Sara-Juventus2
0

Ja det kommer gälla i halmstad på ponny travet helt sickt tycker jag , jag kommer fan aldrig komma ihåg det när man kör och man kanske är lite stressad för man ligger i ledningen med bara 2 meter kanske.

Miii4
0

Men #10 - vi kan ju inte göra om banan til varje ponnydag ;)
Och förresten, bara att köra rakt fram hela tiden!