Nordistravare
Fler här som har nordistravare hemma? Hade varit kul att veta, sätt gärna in en bild på dom också..vi har Jonas Jo som är 5 år inspr.ca 127.000 E.Kjöstad Jo Jättefin att rida,hon som rider honom har också börjat hoppa små hinder och det tycker han är jättekul, tror de behöver lite annat att göra också och inte bara springa rakt fram…

Vi har två i stallet just nu, en 3-åring och en 2-åring. 3-åringen är efter Nordlisvarten och 2-åringen är efter Elding :). 3-åringen har gått premie och tränas nu för kval, men hon är så het så vi har tatt det lungt och inte stressat henne. Och 2-åring går med ganksa lungt, tränas för premie.
Bilden är på 3-åringen.

Jag har en medryttarhäst, ett kallblodssto ..
Ella Marine är hennes namn .. e. Marine Svarten u. Stjärnpella :) Hon är syster med superstoet Lundås Emelie u. Stjärnpella ;)
Ehm, Ella har startat, startade senast 2004, då blev det även hennes sista start .. inga pengar insprugna. Är nu betäckt med Järvsöfaks och ska föla när som helst .. typ ;) :D
Slänger in en bild då hon var travpålla ;)
Vi har 5 kallblodstravare: Joggpojken 8 år e.Tandtroll u.Jogga, Engsjogga 4 år e.Eng Svarten u.Jogga ,Trolla Vind e.Troll Jahn 13 år och avelssto och hennes döttrar Östflamman 2 år e.Qvadrigo och Östfaksa 1 år e.Järvsöfaks.
Sätter in en bild på Östflamman 2 år, som togs i lördags då hon fick följa med in på Östersundstravet när jag skulle träna mitt russ Shakira.