Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 2901 ggr
PROS
0

Bilder Mantorp 1juli!

Finns det någon som fotade på Mantorp? jag vill köpa vinnartava eller foto från lopp 11 på segraren nr 9 PROS MINOLTA och Klara Gabrielsson,

prosgarden@telia.com

mitt telefonnr:0705-204483

gotlandsruss
0

Kro´nos lopp 1 nr 3

ThereseJ
0

Bilder på Sorn lopp 1  nr 7 och Hagdala Karamell lopp 9 nr 8 ?

Kajhugo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har några kort, dock långt ifrån på alla. Finns på http://www.pixbox.se/alb_show_id1228848_page0.html

VeronicaP
0

# 3 Vilka fina bilder :D du fick ju några jättefina både på Micklas och Olympia Dar är de okey att låna dem ?

Kajhugo
0

#4 Det är okej att låna dem.

ryttarn
0

Hur var banan igår? På vissa bilder ser den väldigt mjuk ut, samtidigt ser ju resultatlistorna ut som att det var kanonfina förutsättningar. Vill ju gärna veta inför morgondagen ;)

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

Kajhugo
0

Banan var bra.

elieenlarsson
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Någon som har bild på Puma (lopp 11, orange 6)

Millaaann
0

Jag har en hel del bilder från nästan alla lopp, lägger upp dem ikväll.

Millaaann
0
Kajhugo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bilder från söndagen, (fler kommer senare), har dock inte på alla hästar/lopp tyvärr.

http://www.pixbox.se/alb_show_id1229017_page0.html

carnalit
0

#11  Är det okej om jag lånar bilden på Carnalit? Glad

Fina bilder.

Kajhugo
0

#12 Tack, och varsågod.

Kajhugo
0
carnalit
0

#13 tänkte ha bilderna till mitt russ hemsida. Men skulle då vilja skriva fotografens namn under som är, Åsa Efternamn? Glad

bea28
0

Är det någon som har bilder på Bolsan (röd 8a och ljusgrön 5a) och på Rafaela (gul 5a) från söndagen? :)

#3 och #10 är det okej att låna era bilder på mina hästar? :)

Kajhugo
0

#15  Åsa Björling heter jag som fotat.

Millaaann
0

#16 Det går bra att använda bilderna :)

Ernst-Romeo
0

18 Vilken fin bild på Poppis får jag ta den? Marianne

Ernst-Romeo
0

#14 Får vi använda bilden på Poppis? Är det inte din gamla häst som är far till henne? Marianne

Millaaann
0

#19 Det är helt ok att ta den

Kris_J
0

Vilka fina bilder Camilla, hittade min lilla KarmellGlad

Veritas odium paretFörvånad

[DHIZA-bus]
0

vilka fina bilder du hade tagit på mig och Missy den 1 juli :) få jag använda någon av dom två?? röd 11

MVH Emelie Strandh & Missy

[DHIZA-bus]
0

vilken fin bild du tog på Mig och Missy röd 11 den 1 juli är det okej att låna??

Kajhugo
0

#20 och 23 ni får anväda bilderna.

Millaaann
0

#24 Det är helt ok att du använder bilden

Winner04
0

http://www.pixbox.se/pic_show_id32550330.html

Mina bilder från Mantorpsdubbeltrav.. Blev ett fåtal bilder på fredagen men desto mer på söndagen! Finns ingen bild på era hästar så hojta till med nummer,färg och lopp! :)

cissiwi
0

#27 Tog du några bilder på söndagen på Millimeter lopp 1 gul 4, lopp 11 orange 12? Kollade igenom länken ovan men han ligger inte med bland dem.

sarahansen
0

#27 Fick du någon bild på L.A. Mandolin lopp 7 brun 2 på fredagen och lopp 11 orange 5?

Erika97
0

#27 , nån på bårarps braveheart lopp4 grön14 och lopp14 blå8 eller rosenhälls mawerik lopp9 ljusgrön8 och lopp13 gul8 från söndagen? :)

[DHIZA-bus]
0

# 25 och #26

tack :)

carnalit
0

#27 Fick du någon bild på Carnalit? Han var med i lopp 3 och 15 på söndagen, och bar en röd 6:a och en röd 10:a. Glad

ebba93
0

skärmnäs pigall?:) grön 9a?:)

Winner04
0

#28,29,30 och 32 ska kolla idag, framåt kvällen! Har inte kunnat sitta vid datorn de senaste dagarna men ska kolla och hittar jag några på era hästar så lägger jag upp de i min pixbox :)

Mysaan
0

#34 du får jätte gärna kolla om du har bild på Hagdala Karamell. Vinnaren från lopp 9. Häst nummer 8.

mys-trollet
0

#27 fick du någon bild på. Mys trollet? Gul/grön 1 i kvalet kategori B :D

Millaaann
0

#35 Jag fick en bild på dig och Karamell, se inlägg 10 :)

teamanberger
0

gambra och doggelito lopp 6  4och5 på fredagen?

teammanberger.se <3REVINA<3

Mysaan
0

#37 Fin bild. synd att du inte fick flera då det var våran första vinst och vårat första godkända lopp tillsammans. Men är det okej om jag använder bilden? :) Tycker att det är synd att många banor inte har fotografer som är där för att fota för vinnartavlor och så. Riktigt tråkigt att inte ha en ordentlig vinnartavla på våran första vinst.

Winner04
0

#39 samma var det för mig på Mantorp.. Men tyvärr har vi inte den möjligheten att ha det här…

Millaaann
0

#39 Tack så mycket. Och grattis till segern :) Tyvärr hann det bara bli en bild :/.. Det är helt OK att du använder den.

Mysaan
0

#41 tack så mycket :)

ryttarn
0

#39 Jag tror det beror på att intresset från aktiva att köpa vinnartavlor är ganska litet. Detta kan jag givetvis förstå då det kostar mycket ändå att tävla.

På Årjäng i Juni fotade jag samtliga lopp och har lagt ut länkar både här och på andra ställen med uppgifter hur man beställer vinnartavlor. En beställning har jag fått. För min del som bara är glad ammatör är det helt ok då jag mest fotar för att det är kul, men om man är yrkesfotograf så blir det ganska dåligt betalt för en heldags arbete.

Det finns ju många duktiga fotografer här på iFokus, Problemet är väll att när man är ute på banorna så har man oftast en eller flera egna starthästar vilket gör det svårt att mer "seriöst" fota samtliga lopp.

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se