Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettutrustning
Läst 1223 ggr
Amigo_3
0

QH

Hej.Jag undrar om det finns billiga QH selar till russ.Jag ska få ett russ och jag skulle gärna villja ha en QH till honom.Flört

_jonna
0

ponnytravet.com tror det finns några stycken där.

juliapettersson
0

Det finns jättebilliga QH i indiskt läder, men det är inget jag rekomenderar, satsa på en rejäl sele till ett lite högre pris som håller länge istället.

Colt
0

Finn tacks "syntet sele" Har jag, den rekomenderar jag varmt! Har haft den i 2 år och både tränat och tävlat med den och den är fortfarande jätte fin.

brawina
0

Hej jag har skickat ett PM till dej. JAg säljer nya qh till bra priser

johanna9
0

jhag har en qh sele i indiskt läder och min är skit bra.. hel och allt.

Sarali
0

jag köpte min sele från bole tror det är indiskt, helt suverän !!!

Liiiiiiinn
0

har ett huvudlag i indiskt läder o de e de inget fel på alls=) billig va de me ^^

_Jag_
0

är det nån som har en hemsida till nån som säljer saker i indiskt läder?

DubbelE
0

man ska inte köpa indiskk från Bidermans iaf… min sele har jag haft i snart 4 år o chekpinnen gick sönder efter 2 år bara för att ventil snubbla i volten på mantorp o sen har säkerhets gjorden gått av.. ren skitsele i min mening, dock va denna inte en qh utan en vanlig läder men endå det ska ju hålla…

men nu har jag iaf en Wahlstens QH, 3.500 kostar den i finland (kompis till pappa som är finna köpte den till mig) o i sverige kostar den 4.800.. lönar sig att köpa den i finland ;)

Jagz
0

Jag har en QH-sele i Finn-tack syntet! Riktigt bra kvalitet! Jag har två andra QH-selar i läder också, men Finn-tacken är stabilast och hållbarast! :)

Sara-Juventus2
0

Jag köppte ju min för 1500kr. Men jag vet var man kan köpa QH för 2000kr med träns käk och selunderlägg.

_Jag_
0

#11, jaha var då?

EllaMarine
0

#ALLA Är också nyfiken på var man kan köpa relativt billiga QH selar .. läder lr syntet :)

FridaNyberg
0

Köpte min QH-sele på Darvhe här på gotland för 1900kr tror jag det var. Då var det med tömmar, huvudlag med käk, brösta och selunderlägg. Den är i läder, och har hållit riktigt bra för det priset tycket jag :)! Till dom stora har vi finntacks syntetselar, men dom är inte alltid så hållbara.

equuleus
0

#13 Ring till royal, köpte min QH-sele där för ett bra pris =)

Sara-Juventus2
0

det finns 2000 kronors selar med träns till

Svartkrut
0

Jag har en FinnTack Syntetsele. QH. Den är jättebra. Har hållt i snart 4:a år och är fortf. i skick som ny. Rekommenderar dom!

_Jag_
0

#16, vad trevligt, MEN kan du säga var lr????