QH
Hej.Jag undrar om det finns billiga QH selar till russ.Jag ska få ett russ och jag skulle gärna villja ha en QH till honom.

ponnytravet.com tror det finns några stycken där.

Det finns jättebilliga QH i indiskt läder, men det är inget jag rekomenderar, satsa på en rejäl sele till ett lite högre pris som håller länge istället.

Finn tacks "syntet sele" Har jag, den rekomenderar jag varmt! Har haft den i 2 år och både tränat och tävlat med den och den är fortfarande jätte fin.
Hej jag har skickat ett PM till dej. JAg säljer nya qh till bra priser

jhag har en qh sele i indiskt läder och min är skit bra.. hel och allt.

jag köpte min sele från bole tror det är indiskt, helt suverän !!!

har ett huvudlag i indiskt läder o de e de inget fel på alls=) billig va de me ^^

är det nån som har en hemsida till nån som säljer saker i indiskt läder?

man ska inte köpa indiskk från Bidermans iaf… min sele har jag haft i snart 4 år o chekpinnen gick sönder efter 2 år bara för att ventil snubbla i volten på mantorp o sen har säkerhets gjorden gått av.. ren skitsele i min mening, dock va denna inte en qh utan en vanlig läder men endå det ska ju hålla…
men nu har jag iaf en Wahlstens QH, 3.500 kostar den i finland (kompis till pappa som är finna köpte den till mig) o i sverige kostar den 4.800.. lönar sig att köpa den i finland ;)
Jag har en QH-sele i Finn-tack syntet! Riktigt bra kvalitet! Jag har två andra QH-selar i läder också, men Finn-tacken är stabilast och hållbarast! :)

Jag köppte ju min för 1500kr. Men jag vet var man kan köpa QH för 2000kr med träns käk och selunderlägg.

#11, jaha var då?

#ALLA Är också nyfiken på var man kan köpa relativt billiga QH selar .. läder lr syntet :)

Köpte min QH-sele på Darvhe här på gotland för 1900kr tror jag det var. Då var det med tömmar, huvudlag med käk, brösta och selunderlägg. Den är i läder, och har hållit riktigt bra för det priset tycket jag :)! Till dom stora har vi finntacks syntetselar, men dom är inte alltid så hållbara.

#13 Ring till royal, köpte min QH-sele där för ett bra pris =)

det finns 2000 kronors selar med träns till

Jag har en FinnTack Syntetsele. QH. Den är jättebra. Har hållt i snart 4:a år och är fortf. i skick som ny. Rekommenderar dom!

#16, vad trevligt, MEN kan du säga var lr????