Söker Russ.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Söker en super söt Gotlandsruss att köra och rida i ponny trav. Det bör helst vara enkelt, rida och köra. Helst en valack över 124 i stav, och skall vara lämpliga för en familj ponny.
Det ska helst inte vara mer än 10 år. :)
Har någon en? :)
Rek är inte det viktigaste! det är ponny.

Åh fina rasken :) Ett tips är att sätta dig ner och luta dig bakåt och fram med benen, då kan han gå riktigt fort :P Hälsar en gammal tränare & Kusk samt ryttare för mååååååånga år sedan
Rider ham ikke lige pt der han har fået en skade. Men tak!

Jag har en jättego russkille med mycket mycket hjärta!
Turbo B -02
rek 08,1 m, 11,3 k , sprungit in runt 4.000:-
Gått både vagn och monté, i montén har han varit placerad 3/4 starter varav den 4e var han diskad
0735358924, ring om de skulle vara något :)
Vill bara säga att det här är en jätte bra familj och den häst de köper kommer att få det bra.
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus
Hej.
Er han meget sød nog ride óg køre? :)
Der jeg mener der står han skal have rutinered kusk og rytte på häst-net? :D
Hej! Jag har ett gulbrunt russto född -05 med travrek 2.19,9, till salu. Hon heter Vanilla II och hon har bara gjort 14 starter och tävlades endast säsongen -10.
Hon är en mycket trevlig individ, trafiksäker, lättlastad och snäll att hantera och köra men kan vara lite envis till en början så hon kräver en bestämd kusk. Hon är riden hemma men inte tävlad i monté. Hon säljes pga tidsbrist.
u: Niquila ue.Nicklas II u.u Tequila
e: Jupiter R
Modern, Niquila fick 40 p på premieringen för 3åringar och är från vår egen travstam och jag har tävlat henne i många år, hon har ett travrek på 1.55,3.
Mormor, Tequila har fått 43p och varit BIS, hon hade ett travrek på 1.49,1 och har lämnat många diplomston och fina ponnys inom travet.
Morfar, Nicklas II, är fyrfaldig SM vinnare och en eftertraktad stam eftersom hans verkan inom avel inte blev så lång.
Hör gärna av er antingen här eller på mobilnr 070-49 43 159
se bild http://www.pixbox.se/pic_show_id31300800.html
MVH Caroline

Hej Vi har en Valack som heter Slättens Hälge .
Han är 5 år 126 cm hög , inkörd , travreggad men inte startad då inte tiden har räckt till för oss.
Du kan läsa mer om honom här och även om hans mamma .
Hans mamma är ett diplom sto som är visad med 43 poäng både på premiering och utställning, blivit BIS och RES BIS. Hon har själv startat på travet och har travrekord 2.25,1 . Nu är hans mamma ombetäckt med Micklas.
Hans pappa Tomtebo Enoc G är en Elit hingst som har lämnat både trav och utsätällningst hästar.
Vid frågor ring 070-6056429 eller skicka ett pm här på sidan du kan även maila till gonkan1@hotmail.com
Mvh Veronica
Hej.
Vil gerne have en der er til nybegynder. :D og ikke en sto desværre.
Helst en der har startet. :D
Hej!
Jag kommer att sälja min fina valack Skarvikens Maskot f.2004, e.Skotte u. Majfröken ue.Vagabond.
Säljer honom till hösten då jag kör mitt sista år som ponnytravkusk. Han älskar att trava och är en mycket snäll kille att köra och rida. Kan bli lite het och stark men gör inga dumheter. Snäll att lasta, sko och raka.
Har i dagsläget rekord.2,03,2 men kan fortare.
Mvh Ellen
Hej.
Jag har en hingst på 8år , som jag ska sälja efter tävlings säsongen.
Han har rek på 1.54,9 går väldigt bra ihop med andra valacker och är väldigt snäll i hantering, väldigt bra familjehäst. Han står i Sundsvall
Hör av dig om du är intresserad till, jennielarsson_@hotmail.com
hör hellre av dig till, cecca.love@hotmail.com
Jennnie.
Hvad er hans navn og højde og pris for et godt og blivende hjem?
#14 Camillasj
Han heter Haribo och han är 127cm i mankhöjd.
30 000 SEK.
men priset kan diskuters.
Hvor meget kan prisen gå ned? for et blivende hjem, og hvad er rek i monté? :)
Lyder nemlig rigtig dejlig! :D
#17 Camillasj
Hej. vi har redan en eventuell köpare som vill lägga 30 00SEK, så därför är det svårt att gå ner i pris. Är ni fortfarande intresserad?