HJÄÄÄÄÄLP!!!
Jag skulle ha väntat, men det beror ju på vad den går för tider.

ok, han kvalade in på 2.44, men har gått 33 i träning
ANMÄL :P haha han får ju i alla fall ett lopp i kroppen om du anmäler :P
Hur är tilläggen? 2000 krs-hästar kan ha gått hyggliga tider :P

Vill du att hästen ska få rutin och om du inte bryr dig om placering, så anmäl. Men vill du vinna lopp/komma bra placerad bör du vänta till en bättre prop.

anmäl dig i ett sakta lopp först, då har du ju chans att vinna, en ostartad häst som kvalat på vilken tid som helst får ju anmäla i vilket lopp som helst…

ok, hmm altså ska köra snabbt på onsdag, får se vad han går då.

altså, tror nog jag väntar och anmäler till en riktigt långsam propp i stället.
Jag skulle ha väntat på en bättre prop =P De flesta 2000 kronors hästarna springer på på runt 2.20. Bättre för lilla ponnyn oxå tror ja att starta i ett långsamt lopp och komma långt fram i kön och få upp lite självförtroende i ledningen. Gjorde den tabben själv med min mira, kvalade henne på ca 2.44 och starta henne i 2,45 lopp ganska snabbt inpå pga. press av en erfaren gammal ponnykusk från stallet. Men som tur var gick de inte så dåligt ändå men man märker ju att mira fått en dålig start på travlivet. Kan ju inte riktigt påstå heller att jag e så duktig än på de här med travtävlande och sätta in hästarna i rätt proppar. Men man lär sig av sina misstag 
ANNMÄL, hade jag tänkt så hade jag inte starta alls

Ett för snabbt lopp kan knäcka din ponny, vänta med ett lopp där du är hyfsat säker på att han hänger med nånstans i mitten i alla fall. Då får nog både du och ponnyn roligare :)
Snabba lopp är inte för skonsamt för hästens psyke, låt hästen vara ett tag, du hinner ju träna mer ;D

Anmäl till Jägersro den 6 maj, där finns ett lopp med max 800kr

#14, Bukar vara samma hästar som startar på Halmstad i början av året =) Sen har vi bara en kvalad 3åring från Jägersro hitills!

#15 jag ska ju inte starta på halmstad som första lopp….Dessutom är han fyra :D, jag kan inte ens den 6:e maj, har konfa :(
Jag hade väntat.. Men de är ju jag..
Läser vi samma proposition?
Ponny med sämst rekord startar från spår 1. nästsämsta rekord startar från spår 2 osv

#18 ja det är samma :D
Starta inte, vänta!

vad tycker ni om: 2.45 på tomelilla 26:e maj?!

Det tkr jag iaf låter mkt bättre…Nå långsammare lopp/proposition brukar juh inte finnas iaf hehe =P Ja skulle velat åkt dit om d inte var så långt =P
#21 Du kan knappast få en bättre premiär-proposition för din häst?

#21 Skitbra!
Brukar inte gå så snabbt där heller så d blir bra för han kanske, springa lite o få rutin!
Trist bara att det går på Tomelilla. ( Gillar inte den xD)
#24 haha näää vem gör d ? med 3.5 halv spår på upploppet :P

ok, då ska jag övertala morsan me:P, tyckte tomelilla lät bra själv i alla fall:P