Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettannonser
Läst 1559 ggr
Prenses
0

En ny bästa vän

En ny bästa vän sökes till mig nu, dock mer mot vårkanten/sommaren, då jag vill låta vintern ha sin gång, och så jag har tid att spara ihop pengar till en ny häst.

Jag äger ju som sagt Mary Lynn, Bella, som tyvärr dog i helgen. Hann ha henne i 1½ månad, och nu vet jag att gotlandsruss är rasen jag ska ha.

Söker en häst som är SNÄLL, cool, trafiksäker och orädd av sig i nya situationer. Bra att ha med i transport, bra att lasta och snäll att sko, verka os.v.. Den ska passa bra tillsammans med barn. Hellre en trög häst än en het, tycker inte om heta och nervösa hästar. Gärna inkörd får den vara. Stam ska finnas på hästen. Pass och alla papper i skick. Hästen bör vara från 125cm och uppåt, men om ni har ngt ni tycker skulle passa så är det bara att höra av er.

Är 19 år gammal. 12 års hästvana och en allmänt glad person. Älskade hästägartiden, och har svårt att få tiden att gå nu som hästlös.

PM:a mig eller sänd mig ett mail på: sabinagranbacka@hotmail.com

Carpedium
0

Så fruktansvärt tråkigt med Mary Lynn, hoppas att Du finner en ny vän snart !

jennnie
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

letar du fortfarande efter en häst?:)

Prenses
0

Hej! Nej söker inte efter ngt russ nu. :) Jag hittade två ponnyer som jag köpte i April 2010, Glorias Alma och Glorias Divina. Fann mina två nya bästisar och är så glad att ha dem i mina ägor. Är en riktit stolt hästägare som behandlar dem som guldkorn. ;)

Även fast saknaden är stor efter Mary Lynn känner jag själv att tiden har läkt såren ganska bra. det gör fortsättningsvis ont att veta att jag förlorade min drömponny, men jag vet att hon väntar mig på andra sidan.