Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: allmänt
Läst 703 ggr
VeronicaP
0

Tack för hjälpen 6 augusti

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste tacka de som var med och mockade idag på banan ,

Vi var inte många vuxna men med våra egna barn och 3 andra så fixade vi det.

Men ibland undrar jag om det bara är så få i klubben , eftersom det  i stort sett alltid är samma gäng som ställer upp.

Stort tack Till Christer och hans familj för korven och drickat efter mockningen.

Ett extra stort tack till alla de *barn/ungdomar * som orkade ta sig dit och hjälpa till.

Vi ses i morgon.

På bilden är det de som hjälpt till och jag är ju självklart bakom kameran som vanligt Oskyldig

giffan
0

Precis så har vi det i våran klubb oxå… När ordet mocka hörs så är alla hemskt upptagna!

Härligt väder ser ni ut att haft iaf, det underlättar ju en del.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

VeronicaP
0

#ja vädret var super och korven och drickat kanon, alla var glada och vi hade de trevligt , synd eg att så många andra missar ett bra tillfälle att träffas och byta åsikter också :D

giffan
0

#2 Ja verkligen… Och ju flera man är, ju snabbare och enklare går det ju… Och då är det ju roligt!

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Tusen
0

Det är synd att folk ska behöva slitas ut istället för att alla hjälper till. Jag vet t.o.m de som bytt klubb bara för att de ska slippa hjälpa till då man gjort en gemensam sak om arbetsplikt. Oförskämt tycker jag.

I de flesta klubbar är det få som jobbar och som hela tiden ber om hjälp. Sen är de så utslitna av allt jobb så när nästa gäng tar över orkar de inte längre hjälpa till. De kräks nästan över allt som heter ponnytrav.

Jag har själv varit där i den sitsen. Inte förrän nu kan jag hjälpa till lite igen.

Man kan ju undra hur alla som tävlar tror att en tävlingsdag och klubb sköts. Det verkar som om många tror att allt sköts av "någon annan." Flört