Tippa Tingsryd 10/8
någon som vill tippa? 
~Stuteri Stenbydal~
Sajtvärd på Gotlandsruss.ifokus
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
putt
Min tippning
Lopp 1: Simba II - Gosan II - Jennie
Lopp 2: Roja - Tolängas Melody - Zarah
Lopp 3: Dynamit II - Pygmee - Allgunnens Yellow
Lopp 4: Tosan - Katla - Micklas
Lopp 5: Jennie - Lina VII - Nopal
Lopp 6: Mys Trollet - Hults shamira - Guldhagens Ariel
Lopp 7: Allgunnens Axa - Olinda - Amaya
Lopp 8: Ravenna Ernst - Ijor - Ruffe
Lopp 9: Vanilja MO - Allgunnens Bepop - Moddy
Lopp 10: Vaiper - Martelle - Kålmans Prinsen
Lopp 11: Ouell - Helida - Allgunnens Diddi
Lopp 12: Prins G - Uma Dar - Ripadals Gia
Lycka till :)

Försöker mig på att tippa, med betoning på försöker då jag inte
känner igen speciellt många hästar i södra Sverige. Många hästar startar också i helgen vilket kan påverka både negativt men också positivt.
Lopp 1
Här tror jag att Allgunnens China eller Kroken Hill Jalla gör upp om segern, bakom dessa tror jag Q eller Gosan II gör upp om tredje platsen.
Lopp 2
Ett öppet och långsamt kat B där jag tror att Tolängas Melody är jämnast, bakom henne är det öppet med en liten fördel för Roja
Lopp 3
Här bör Dynamit leda från start till mål, tror dock att det kan bli hårt om övriga plaster.
Lopp 4
Här tror jag Ernst Ronaldo sätter nosen först, då han visat framfötterna i betydligt tuffare sammanhang, om övriga platser tror jag Katla och
Tosan gör upp om.
Lopp 5
Ytterligare ett öppet lopp, denna gång kat A, där jag tror tre hästar gör upp om segern, Nopal, Lina VI eller Guvan, ser på förhand ut som de tre stabilaste hästarna. Bakom dessa tre är det öppet för övriga att slåss om pengarna.
Lopp 6
Dagens långsammaste kat B, där jag tror att Hults Shamira har störst chans trots ringa rutin i tävlingssammang, Bakom henne bör Tejas Pirana tidsmässigt ha bästa chansenb, därefter känns det som att det är vidöppet.
Lopp 7
Ett kategori A lopp där Algunens Axa ser ut att ha bäst chans, kan det bli ledning från start till mål för Kajsa här. Bakom känns det mer öppet och övriga fem har alla chans till övriga platser.
Lopp 8
Här bör Ravenna Ernst som kommer med nytt putsat rekord ha en god chans att vinna. Bakom henne tror jag Ijor och Tiffy gör upp om platserna två och tre.
Lopp 9
Ett av dagens jämnaste kat A lopp där jag tror det finns tre segerkandidater, Allgunnens Bepop, Moddy och Vanilj Mo. Bakom dessa tre får övriga göra upp om de sista placeringarna.
Lopp 10
Här bör Carmas Aloevera ha en god chans, ledning från start till mål? De övriga får slåss om resterande platser.
Lopp 11
Ett kat A lopp med flera nyss kvalade hästar, även här finns flera segerkadidater så som Quell, Opal II, Helida och My Lollipopp. Kanske även Allgunnens Diddi har mycket sparat då hon är neranmäld och kanske siktar på kriteriet i höst
Lopp 12
Ett jämnt Kat B lopp där vem som helst kan vinna. Herting, Uma Dar eller Prins G ser starkast ut och kanske spetsstriden kommer avgöra vem som drar längsta stråt.
Vet inte vilka jag ska tippa på men jag vet att det finns många bra.jo jag tipar på alla tingsryd hästar. det är jag som kör Moddy & GosanII 6 Fiddeli

vad är de för tider o allt de där på tingsryd? Vart hittar man den informationen?
information finns på sptf och på tingsryds hemsida! :)
~Stuteri Stenbydal~
Sajtvärd på Gotlandsruss.ifokus

Jag hittade det på Tingsryds sida igår :D då fanns det inte på SPTF