AXEVALLA 29/4
Nån som ska dit och vilket lopp och gärna poängen

Funderar starkt på det. Isåfall prop 10.
Efetrsom du ändrade din tråd så lägger jag till poängen: 290
inställd tävling då .,,,bara två som skadit haha

Va?
ne men 76 har läst o bara en svarat,,,

Dom kanske vill mörka lite ;)

inte bestämt ännu , men vi tar nog Halmstad i stället då det är hemma även om det är 2 kanon proppar till våra

kommer anmäla till propp 11 och ponnyn i fråga har 1020p.
#7 vad heter din

Det får du se när startlistorna kommer 

*putt*
Jag tänkte nog anmäla dit… har häst till propp 1, 3 och 6 Hur mkt poäng de har har jag ingen koll på….
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus

för mej blir det att anmäla till propp 3 .. =)
när är anmälningen?

Torsdag , 19 april.
Okk kanske anmäler då :)

Ja ska anmäla till prop 8, min häst har 1080 poäng!

jenny ska du åka så långt? :P
japp men bara om du kommer dit. haha skoja nej jag ska inte anmäla längre. Jag ska bara tävla i juni :P

Hörrni, är det telefonanmälan imorgon och isåfall NÄR?!
(frågar endast för att datorn jag använer inte vill ta fram propparna)
Axevalla
Söndag 29 april (Ax)
Startanmälan: torsdag 19 april kl. 08.00-09.00.
Hästar i utländsk träning senast kl. 09.00 vardag före startanmälan.
Tel: 0511-263 00
Startavgift 100 kr/lopp och strykningsavgift motsvarande startavgiften betalas oavsett strykningsorsak.
Häst som startar senast onsdag 18 april har företräde till start.

Okej. tack så mycket! :)

Tydligen blev det inställt vad jag fick höra av en kompis som jobbar på axevalla :(
Tråkigt!!!

skojjar du ?:O.. ja som hade anmält o allting.. men där sa dom ingenting.. fy vad tråkigt !! :(

nej min kompis ringde efter kl 10 och sa att d va jättedåligt med anmälningar. :/. Va väl högst 5 anmälda i vissa lopp osv..

okejokej.. gu så tråkigt !! såg de på aptks hemsida nu.. :(

Fy He*vete!!!! Jag kommer inte hitta en så bra propp åt Pigall på hela året skulle jag tro. Ååååå.

TRÄNAR NI INTE HÄSTAR PÅ VINTERN ELLER :P

Ge mej & Mia våra kanonlopp!! :D
#27 Näää X)…fast d fanns typ inga bra lopp för mina ändå…
D står på SPTFs sida nu me att axevalla e inställt…
HELVETES JÄVLA SKIT!!,FYFAN NU SPRICKER HELA JÄVLA FÖRBEREDELSEN TILL ELITLOPPET

hm tycker det är en idiotisk tid att anmäla om jag får säga mitt , hur många har möjlighet att sitta i telefonen vid den tiden på morgonen inte jag i allfall, ett telefonnr och 1 timme bara låter lite snålt tycker jag.
vi har inte anmält och det var ju tur att vi inte skulle göra det för jag hade ändå missat att anmäla då jag inte hade haft tid att ringa vid den tiden .

Kontig tid ja, men själv fick man missa skolan en liten stund för att anmäla, allting går. Det va jättesmidigt med, endast namnen behövdes.

ey fy fan va tråkigt.. ja som hade sett fram emot det.. säkert inte ensam om det.. ååå.. de som va en sån bra propp för agazzi .. !! helvete då .. aja får väl vänta till åby då..
#32 Håller med dig ! Allting går om man bara vill.

håller med #30!!!!!!!!!!!

Typiskt hade sett fram emot det loppet
Tråkigt om man har svårt att komma ifrån och ringa och anmäla, tycker också att allt går bara man vill. Kanske kan be någon vän/förälder ringa om det nu inte går. Telefonanmälningarna kommer ju mer och mer och Axevalla hade bara en timme och ett telefonnummer MEN, det numret går till växeln så de är 2 som svarar och tar emot anmälningarna. Så även om det nu va många som hade anmält vilket det nu verkligen inte va så hade det nog inte varit ett problem ändå. Behöver ju bara säga hästens och kuskens namn sedan är det klart!:)

#37 Sant , men alla har inte den möjligheten att ringa på morgonen , så är det ju bara . Inte så konstigt eg , tycker jag.
Vet att andra också har att man ringer in och anmäler , men det har varit på kvällen, lite lättare då , tycker jag i allfall.
bajs
#38 Det är jätte smidigt med telefonanmälan. Superidé. Det är inte svårare än att få tag i en fax. Jag tror att vill man anmäla, så är det inga problem. Då fixar man det… 

#40 Ja det är väl klart man skulle fixa det om man nu verkligen vill det! Men det kanske inte blir världens smidigaste anmälning, man behöver ju inte krångla till det med telefontider.