Jag tror att Kesaco Phedo eller Morydiem vinner men hoppas på Acclaim.

Förmodligen den som travar först över mållinjen :)

Jag satt och hoppades på dåliga spår för fransmännen när lottingen var ;)
Hoppas på Gentleman.

Kesaco Phedo har varit helt fantastisk i Frankrike i vinter, ibland har man bara stått och gapat över hur bra hästen är när han står på 4 friska ben. Ända orosmomentet är 1000m bana, för det är faktiskt klasskillnad på hästarna.
Jag tror Torvald Palema kommer lyckas bäst av de svenska hästarna.

Gentleman om han startar :D haha i mina drömmar iaf:P
Giant Diablo
Ja hejjar på den som kommer först över mållinjen :)
Har Kesaco varit på svensk bana förrut?

Ja han var ju och gästade solvalla 2004 i elitloppet, men han fick bara starta i kvalet där han galopperade direkt. Han var tydligen inte bra på vallas hårda bana, vet att tränarn fick lov att sko om honom efter värmningen, då funkade inte sverige för honom. Men det var tråkigt att han inte trava, så vi kunde fått sett hur han gått mot dem bästa i sverige.

Hoppas på svenskt men det ser svårt ut på pappret.. Men Hanna håller du inte på Gentelman??

Kesaco Phedo kommer antagligen vinna men av de svenska hästarna hejar jag på Acclaim och Giant Diablo.

#10 Jo det är klart jag gör. Men det är ovisst hurvida han kommer starta eller inte.
Kesaco gästade Sverige och Norge 2004 men stod tyvärr inte på 4 friska ben, han hade ett längre uppehåll efter det misslyckade äventyret och startade endast 5 ggr 2005.

Accleim
Jag hejar på Acclaim!!! Fast ja, vilken svensk som helst får vinna ;D

Gentleman

jag hoppas på Giant Diablo! men tror på Kesaco Phedo
#15 Haha! Du får inte hela potten! Jag ska ha ngra miljoner iaf ;)
#18 Harald Hårfager nämnde vi i skolan idag xD haha! dock i männslig form, han var norsk på medeltiden ;) haha, onödigt vetande :P

#22 HAHAHA XD

Kesaco Phedo vinner! =P

Shit vad vi skrek hemma jag ,mamma, Pekka 100 kvar! Efter målgång knäpptyst. Helt stumma var vi!
Det ska bara inte gå, inte efter det loppet han fick. Pappa var helt rörd i intervjuven efter loppet.
Och så var man hemma och körde första banjobbet med Mareld, kan ju bara inte hända att man missar vara på plats en sådan här dag!

#28 GRATTIS. jag skrek jag med typ xD Stackars kursbarn, trodde jag var helt knäpp!
Såg fint ut på banan med förresten :)! Kul att se att hon kan fast hon varit mammaledig.
Jag tror Gentleman vinner :D..
GRATTIS HANNA med familj! :)

#29 Haha:P Jo hon gick faktiskt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig.
Kul att åke svarde mot Kesaco, helt rätt! BRA GJORT ÅKE!!! :D
#28 Grattis! Gryyymt fin ;) Vilken tuffing!

vilket lopp! Det vore kul om Torvald hade vunnit, efter att ha svarat ut Kesaco.. Men Gentleman var helt otrolig!
Grattis Lähdekorpi till segern med Gentleman, Acclaim var också fantastisk! Vilket upplopp han gjorde!
#22 hahahaha!!!! Fredde och karin bakom xD karin ser lagon road ut xD
giant superman va väldigt bra! ;D satt först fjärde inner, sen tredje inner. lucka och blev 4:a :D
Man måste ändå hedra Svanstedt när han svarade Kesaco tycker jag.

#21 Resan gick perfekt, vi kände inte något av blåsten och hästarna var lugna hela tiden, säger Laville.