Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Läst 874 ggr
AtletSund
0

Russ önskas låna

Hejsan!

Jag är en tjej på snart 20 år som har goda erfarenheter av trav. Önskar nu låna en B- ponny dom åren jag har kvar att tävla i ponnytrav.

Äger själv två varmblod, en valack och en hingst. Utöver de tränar jag även två varmblods valacker åt en amatörtränare. Allihop tävlar inom stor travet.

Jag har det mesta att erbjuda.. Stora hagar med fri tillgång på grovfoder, stall (givetvis) men även lösdrift, bete, fina rid och körvägar, köravstånd till badplats. Hagkompisar och körkompisar (stora som små). Som sagt de mesta kan jag ordna.

Det spelar ingen roll, valack, sto eller hingst.
Ett önskemål är om ponnyn inte är äldre än 10 men inget måste. Ostartade går bra. Är öppen för förslag.

Jag har bra med erfarenhet, berättar gärna. Har referenser. Bilder kan skickas.

Mysaan
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej!

Jag har ett russ, Gervides Gustav S som jag vill låna ut då jag inte har tid för honom. Gustav är i år 6 år och ostartad.

Han är e. Skärmnäs pigall u. Gervides Ylvali

Han har blivit körd av min syster som blev gravid och inte längre kunde köra honom så nu har han inprincip inte gjort något det senaste halvåret tyvärr. Han är urmysig och rikigt snäll, han är riden mycket och är där väldigt snäll och lyhörd. Är pigg och framåt men inte dum :)

Hör av dig om det låter intressant.