Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 849 ggr
Herkules
0

SPTS

Är det någon som vet vad som händer i Stockholms Ponnytravsällskap?

På www.spts.nu står det att läsa att man ska ha ett extramöte om att hitta nya ledamöter och ny ordförande till styrelsen, vilka har hoppat av?

PippiL
0

Oj, ja vad har hänt? Nåt måste det ju ha blitt, då ledamöter och ordförande ska tillsättas. Förvånad

Låter ju som om styrelsen inte är överens…..? eller?

Herkules
0

Det har varit känt för många att det har gnisslat i SPTS genom åren. Skulle vara spännande att få veta vilka som lämnat skutan ca en månad efter det egna årsmötet. Att ordföranden Björn Sjöström har avgått förstår man, men vilka andra ledamöter har stuckit? Kanske är det dom som varit allierade med ordf.Sjöström som går?

PippiL
0

Hörde nåt om att Maria Säppelä avgår. Men det vet man ju inte säkert förrän dom meddelar detta. Men borde det inte stå på kallelsen vilka poster som ska tillsättas, så att medlemmarna har en möjlighet att tänka vilka dom skulle vilja föreslå?

PippiL
0

Ingen som hört nåt? Hur blir det med tävlingsdagen i maj, där elitloppsförsöken är? Blir den av?

Yankee
0

VAD HAR HÄNT????????????? titta på http://spts.nu/styrelsen.html

[Zenitha]
0

Tävlingsdagen i Maj kommer att bli av, likaså Elitloppen. Det är efteråt som det är osäkert vad som händer. Själv är jag jätteorolig över SPTS framtid, känns som att man inte har någon klubb kvar snart tack vare all splittring. Jag önskar bara att det kommer in lite hjärta och själ i klubben nu efter allt blåsväder.

Men det är ju bara att komma på mötet och se vad som står på, själv ska jag gå dit. 15 Maj, 18.00, var där!