Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettom-sajten
Läst 1070 ggr
divansson
0

hästfoto?

Hej! det är många här som gillar att fota.. undrade bara om det kanske skulle vara kul med ett Hästfoto.ifokus? Jag har märkt att det är några inne på foto.ifokus som stör sig på alla dessa hästbilder…

Vad tycker ni?

EllaMarine
0

Jag tycker det är jättekul att fota .. det är ett av mina stora intressen .. :) Skulle vara kul med en sån sida ..

Kratern
0

Tror det blir lika många som "stör" sig på bilderna i en egen hästfoto.ifokus sajt.

Personligen skulle jag också tröttna tror jag om det bara är hästbilder och hästbilder i all oändlighet. Det är kul när någon sätter in en bild ibland istället.

amandahandersson
0

#2, Men om det är HÄSTFOTO iFokus tror jag man får "stå ut" med hästbilder! Annars behöver man ju inte kolla?

Kratern
0

#3 Kommentarerna blir nog lika många i alla fall. Det var det jag menade.

amandahandersson
0

#4, ja, men inte kan någon klaga OM det finns en egen sajt om hästfoto? Ingen tvingar ju folk att vara där!

divansson
0

hm.. :P

Miii4
0

Men kan det bero på att hästar är såpass "enkla" att fotografera som gör att så många juts fotograferar hästar och djur?

divansson
0

#7 jo, det är nog så.. men det är skapligt många på fotosidan som bara fotar hästar.. :P  vore kanske skapligt kul iaf

tearsofmemories
0

Ja, det skulle vara kul o ha en sånn sida:) bara hästbilder:)

Teja-Bea
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det finns redan ganska många fotosidor… Men iofs ingen med bara hästbilder.

Kanske kan vara en idé. jag skulle isåfall vara flitig att publicera iaf! hehe

Man kanske kan ha mer speciefierade rubriker då… Alltså inte bara "hästar" utan "hästar som äter gräs" eller "som springer" eller "som tävlar" eller "leker".. Ja, ni förstår tanken.

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

divansson
0

#10 joo.. det är många som är på dethär inne på fotosidan också.. så det blir nog en hästfoto.ifokus endå ;)

divansson
0

jepp.. det blir ett.. har hittat en Sajtvärd.. sidan är på g. ;)

iiirma
0

#12 KUL!! :D Tycker då jag iaf :)

Valkyria
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#13 jag håller med dig :D Superkul :D Älskar att fota!!