Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: annonser
Läst 1112 ggr
isabellaaxelsson
0

Russ att låna sökes

Eftersom jag nyligen lämnade tillbaka ett av mina russ letar jag nu efter ett nytt att låna! 
Jag är 15 år gammal och har tävlat ponnytrav i 6 år nu, och har kört russ i två år.

Letar efter en häst som är över 125 cm i mkh och den får gärna vara riden, dock inget måste. Den ska ha rekord under 2.10 då jag har en häst med rekord på 2.19 och antagligen kommer kvala en snart också, därför under 2.10.

Har du något russ? Hör då av dig i en kommentar eller i ett PM!

www.ijaxelsson.weebly.com

jennnie
0

hej!
har en 8årig russhingst , rek 1,54.9 . går jättebra ihop med valacker, är jätte snäll i all hantering. men helst inte utlånas. helst köpes.

Mysaan
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej!
Jag har ett ostartat russ som är mycket riden. Gervides Gustav S heter han. han är e. Skärmnäs Pigall u. Gervides Ylvali

Gustav är körd men då min syster blev gravid kunde hon inte fortsätta köra honom tyvärr. Jag har inte tid med honom och vill därför låna ut/sälja honom.

Kanske kan vara intressant ändå? Kommer att gå fort gör han älskar att arbeta :)

isabellaaxelsson
0

#1 hingstar är tyvärr inte intressant eftersom vi har en klapphingst redan.. 
#2 har redan en ostartad häst som ska kvala, så är tyvärr inte intressant :/

isabellaaxelsson
0

putt

ErikaSchieber
0

Har ett sto som är 8-år och har 2.08 i rekord, är inriden men ca 123-124 cm i manken

ErikaSchieber
0

Har ett sto som är 8-år och har 2.08 i rekord, är inriden men ca 123-124 cm i manken

isabellaaxelsson
0

jag pm:ar dej!

isabellaaxelsson
0

Vilken tid som helst, även ostartade hästar, är nu intressanta!
Helst inkörda..