Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettbabbel
Läst 330 ggr
iiirma
0

Större avatar?

Ja, tack! Men jag fattar inte hur?

Epos_best
0

inte jag heller :S xD

Mixie
0

samma här :P :)

//Mickan

AnnaLundin
0

Jag tycker det framgår ganska tydligt hur man gör, om man klickar på länken under sin bild…

Man måste börja med att koppla sitt mobiltelefonnummer till sitt eget användarkonto här för att det ska fungera. Använd rutan i infotexten för enkelhetens skull.

Sen skickar man ett SMS till angivet nummer för att betala för sin större Avatar. Det kan ta en stund innan detta SMS aktiveras i systemet, man behöver INTE skicka mer än en gång!

De större avatarerna är en frivillig extratjänst på iFokus, som man får betala en engångssumma för. När man betalt detta en gång så HAR man sin stora Avatar för all framtid och man kan byta Avatar så ofta man vill! :D

Pengarna går direkt in i iFokus administration, dvs det är inget som JAG får något för. Utan det används för att bekosta de servrar som ifokussajterna ligger på - sånt är ju inte gratis!

Epos_best
0

haha om ändå den texten kommit upp då jag klickat på länken skulle jag självklart fattat hur jag skulle göra. MEN! nu gjorde den inte det..

jessssica
0

Jag har tydligen fått en sån där text under min bild Räcka ut tungan Men jag är lite snål jag å har inte lust att betala 30:- för det men å andra sidan så ser juh den lilla bilden JätteKonstig ut nu när den är liten … … …