Startlistor till Halmstad
Någon som kan lägga upp dom här när dom är klara

Dom görs idag kan jag tänka mig då sista anmälan var idag (pga mailen)
mm jag vet,, men det kommer väll ut på kanal75 ikväll lr imorn så någon kan jhu lägga upp då.

kom min jane roll med

japp, jag hitta den i listorna.. :)

Erika, använd gärna mina bilder (annars hade jag inte gett dig dom) men skriv gärna vem som tagit dom då :). från och med i år kommer jag bli mkt hårdade på folk som publicerar dom utan o skriva fotograf el liknande :P
Jag funderar på att sticka ner till travet när det ska vara ponnylopp. Brukar annars bara fota storhästlopp men kan alltid vara kul med ponnyer.
Finns det mer info om tid osv. på ponnyklubbens hemsida? Såg att någon bild var tagen från innerplan, får man vara där och fota när det är ponnylopp?

#8 - Skrev ett inlägg till dig :)
Btw så brukar våra tävlingar börja kl 12 :). Jag brukar smyga mig in på innerplan, men tror inte man "får" göra det egentligen. Man vill ju inte ha obehöriga på banan, men som sagt läs mitt inlägg till dig i din gästbok :)
Såg inlägget och svarade på det med :)
Okay, ingen som har sagt något? Men om man är lite diskret borde det gå.

#7 sorry Mia
, ska göras i fortsättningen!! Kan tyvärr inte lova det för alla gamla bilder jag har för de e en bunt olika som tagit dem o jag har ingen ordning på dem.. men jag sak försöka lägga dem i olika mappar i fortsättningen..

#11 Lungt, bara himla trött på folk som säger att det är deras bilder :S (inte du xD).
Förresten, kan du avslöja antal lopp här, ngt som inte blev av?

tror det blev åtta lopp o två kval om inget ändrades..
finns Salut med i propp 8

#15 Iaf på tomelilla x) mohahah
Ehm syrran du har inte funderat på att byta bild på din pres :P liiiiiiiiiiiite suddig :P

lägst 18000 blev inte av bara 2.00 o bättre..
#14 kan inte kolla det just nu, sitter vid fel dator.. men om jag inte minns fel så vart de inte många anmälda i det loppet så jag vågar inte svara på om det blev av..

det blir bara 6lopp o 2kval pga lite mätintyg som inte var klara o sånt.. proppparna 3 o 6 (shettis) samt 7, 8, 10 o 12 (russ) kommer att köras..

#18 Erika vet du om min Tyfon kom med i prop 10?

blev montélöpet för kat B av?
Får man säga vilka som har kommit med och inte kommit med innan listorna har kommit ut?
Njae,
Listorna är oficiella först när dom finns på SPTF`s hemsida,
innan är det endast preliminärt.

NU FINNS DOM PÅ SPTF!