Kan man göra så?
Har en fråga!
Tex som nu i helgen så är det både Tomelilla, Åby på Lördagen och Karlshamn på Söndagen!
Kan man anmäla tex både till Åby och Karlshamn, och typ prioritera tex att blir inte Karlshamn av så får man starta på Åby?
Eller det är omöjligt!?
Mycket tacksam för svar! 
~Stuteri Stenbydal~
Sajtvärd på Gotlandsruss.ifokus
Om anmälan är samma dag borde det gå. Fungerar utmärkt i stortravet och HAR fungerat så för några år sedan. Borde fungera så i dagens läge också.
Har fått svar på annat håll och man kan tyvärr inte göra så! :/
~Stuteri Stenbydal~
Vart ifrån? Ring Rikard Sjöberg! Han vet!
Det gäller väll att anmälningstiderna ligger lika med, ananrs hinner kanske listorna bli klara på den ena banan och sen ville man starta på den andra som inte blev av, och då vill man ju starta på den första iaf… då blir det ju lite fel.
(om någon förstog hur jag menade nu…?!)
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus
#3 Det spelar ingen roll! Denna personen är väldigt insatt i travet så h*n vet nog vad h*n pratar om..
Och enligt skrivreglerna var det väl inte tillåtet att hänga ut enskilda individer?
~Stuteri Stenbydal~

det är väl ingen som hänger ut någon i denna tråden. tror bara att de som skrivit här vill hjälpa till precis som du bett dom om. Det spelar väl ingen roll om vem som sagt vad. det är bra information att veta hur man får anmäla för bästa tänkbara!
#6 nej ingen hänger ut någon nu… men #3 frågade vart jag hade hört det ifrån…
jojo det tror jag också! och det är jag tacksam över att de vill hjälpa till!
~Stuteri Stenbydal~
Vi anmälde till Tomelilla oxå ifall Åby skulle bli inställt.. Men vi poängterade i anmälan till Tomelilla att vi vill starta där om nu Åby, mot förmodan, hade fått ställa in sina tävlingar.. :)
#7 Har du pratat med Rikard? Det var därför jag frågade vem som gett dig den informationen. Det är nämligen så att även de mycket väl insatta har fel ibland. regler ändras och man missar att observera den ändringen. Helt mänskligt.
Dessutom har ponnytravet genom alla år haft en del egna regler och fler och fler av dessa försvinner till förmån för stortravets regler och tolkningar. Och inom stortravet får man skriva liknande förbehåll under förutsättning att anmälan sker samma dag.
Och dessutom har vi fått den informationen att det är möjligt att göra så.