Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: annonser
Läst 1126 ggr
NatthaBlom
0

Söker ett russ

Hejsan, har fått i uppdrag av en familj att hitta dom ett russ.
Tjejen är "bara" 10år men hon har mkt att lära så kan lugnt behöva dom 3 åren på sig innan hon får börja tävla, om hon nu då vill det.

Det som söks är alltså en familjeponny som går att både rida och köra och som ska vara lätthanterad, men med liiite go i ändå.
Helst inte för högt pris. (Jag vet att det är tragiskt att folk tror att dom kan "få" ponnier numera)

Ponnyn kommer ha sällskap av iaf minst ett varmblod vet inte riktgit hur det ser ut men det dom har berättat är att dom har en enorm hage på x-antal hektar!
Deras hemma bana är Gävle men tror dom bor lite mer söderut. Men mellan Gävle o Sthlm skulle man kunna säga.

Ponnyn får gärna finnas i närheten eller runt ikring någonstans ;)

Mvh Nathalie Blom

Teja-Bea
0

Jag har en 2-årsvalack till salu.

Han kördes in i sommar och är väldigt grundligt inkörd. Han är jättesnäll att köra. Stabil, trygg och orädd.

Tejas Silvertryffel

Rödbrun valack f.2009

e.Silverboy 552. 44p. rek *2.19,2a

u.Kremla. 41p. rek. 2.16

ue.Munter. ELIT: rek. 1.44,8a

Välhanterad unghingst. Publikens favoritföl och 38p vid fölmönstríngen på Skansen 2009.

Chipmärkt, har hästpass. Tävlingsregistrerad hos SPTF. Regelbunet avmaskad och verkad. A2- och Stelkrampsvaccinerad.

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

amandahandersson
0

Jag vet en superfin russvalack till salu, han är 12 år och verkligen världens bästa första häst! Kontakta mig om det kan vara något, så berättar jag med; anderssonamandah@hotmail.com

NatthaBlom
0

#1 Bea tyvärr helst ingen unghäst :/

Dom har önskemål om att få ha den på prov först så dom känner att att allt känns okej