Köpes.....lånas....hyres.
Travskolan och ponnytravklubben på Vaggeryd expanderar i ryslig fart och det finns flera elever som söker mkt snälla, trygga läromästare som även skall kunna starta på trav. Både kat.A och kat.B.
Även lite snabbare. rutinerade kat.B sökes för tävling.
Även travskolan är intresserade av lämpliga lektionsponnyer. De skall även kunna tävlas i ponnytrav, främst av travskolans elever/licenstagare.
Maila gärna info om vad DU har att erbjuda för ponny och vad den är lämplig för/pris osv…..
Hej! Har försökt maila dig men får beskedet att adressen inte finns? Kan ngt annat blivit fel tro ? Har en vad jag tror synnerligen lämplig shettis kille att erbjuda! Mvh Anna
Testa den här mailadressen:
~Sandra~
-Medarbetare på ponnytrav.ifokus.se
-Medarbetare på tibetanskspaniel.ifokus.se
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#1 Märkligt….
Iofs har mailen "gått varm"
men jag "testkörde" adressen nu och den funkar kanon !
Prova gärna igen
!
Det ska jag göra, felet kan ju ligga i mina fingrar också;)
kolla denna annonsen?: http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=517980&inriktning=&typ=
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jisses så många bra förslag som inkommit
!
Tusen tack för visat intresse. Vi skall nu gå igenom "högen" och försöka välja ut några.
Hej.
Jag har en 8årig russhingst efter e:elithingsten skotte. Han har ett rekord på 1,54.9 . Han är jättesnäll i all hantering såsom lasta,sko,klippa m.m. Han går väldigt bra ihop med andra valacker. Han är trafiksäker, aldrig några dumheter.
Hör gärna av er om ni är intresserad :
jennielarsson_@hotmail.com
hej.jag har några shettisar som är startade ut lånas eller säljes.mVH Susan