Du och Colt =)

Du såklart, vilken dum fråga :D
Du och Colt har chans att vinna men jag tror att Kotick och Maria Arvidsson kommer att gå fort…

Jag både tror & hoppas på dig och Colt, det vet du! Kör så det ryker! :D
Jag tror att du och Colt vinner:D

Nanna har ny tränare… Kan bli grymt farlig!
Men så klart hoppas jag på dig Linnea!
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Kära nån vilket stöd jag har! :) tack allihop!
Jag tror Stella och Sofia Adolfsson kan bli farliga.
Även Nanna med Janina vid tömmarna! och Kotick har ju gått överlägset snabbast i fältet!

Jag tror att Stella kan bli riktigt farlig, hon har nog ganska stor kapacitet att trava på riktigt fort. Nanna ska också bli roligt att se hur hon går…

jag tror också på du å Colt.. men det är ju inte nå lätt att säga.. men vet ju inte direkt hur de andra hästarna är i för form..
#6 Vadå ny tränare ? Thomas står fortfarande som tränare på Nanna. Stämmer inte det ?

10# Jag läste för snabbt! Jag visste att Nanna skulle lånas ut och såg bara snabbt att Janina skulle köra.
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Jag hejjar på dig och Colt, Linnea :) Och ja vet att ni har kapacitet att vinna det!

putt
Jag säger bara en häst. fin som fan men omogen TEJAS MONSORK.. Passa er ! 
jag tror stella vinner…

passa er för Bergas Flisa hehe;) En häst som har visat kapacitet under sina få starter

Mackan vinner

Markus vinnner enkellttt

svante sluta härmas

Rebecka Ernst

jadu vet inte jag.. finns juh några bra hästar med men hoppas vell på mig själv och flisa;) haha men tror faktigst att Rebecka kan ta hem segern!

Rebecka ernst gick riktigt fint sist på klubbloppet, men det kommer bli ett jämnt lopp!

Rebecka Ernst vinner om hon inte spänner sig för mycket, har riktiga fartresurser den ponnyn!

Den där Rebecka Ernst hade ett väldans fint namn :D

#24 hahahah dåligt rebecka :P ;)

Vadååå? Måste nog berömma den personen som döpt henne :D

Enligt Rommes hemsida så är loppet inställt pga A2!
Inställt… Även Rommes heldag den 4e maj är inställd.

men när blir heldagen då då ??????????? 

Ja, det är inställt.. Även 4/5… :(
Någon som vet när det kommer bli istället preliminärt?