Pannband?
Har ni något förslag på en butik på internet där man kan köpa de klassiska tvåfärgade pannbanden i ponnystorlek, i färgen svart/gul. Har bara hittat i storlek full eller M, eller ponnystorlek men inte med den önskade färgen.
Menar du de flätade??
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus

Vet inte exakt vilken variant du menar men CG Hästsport har en variant som jag gillar.
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

Finns även på travshoppen på färjestad.
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
Dom som är flätade brukar jag göra själv, det är lätt och billigare än att köpa dom färdiga på internet.
Det är det fältade jag tänker på. De som oftast kommer i blå/vitt, svart vitt till huvudlagen.
#5 Sånna kan du fläta själv, undrar om det inte fanns en beskrivning här på iFokus hur man gör.
~ Anneli ~

och de tråkiga travgrossisterna gör dem i fyra färger till ponny och typ30 till häst…
Men det är plättlätt att fläta själv!

och de tråkiga travgrossisterna gör dem i fyra färger till ponny och typ30 till häst…
Men det är plättlätt att fläta själv!

Var köper man plastbanden om man vill fläta själv?

vart har du hittat de svart/gula i full & M ? 
#9 Det brukar finnas i hobbybutiker, där de säljer pärlor och annat..
~ Anneli ~

#3 Är brodyren liksom "inplastad" eller ligger den "utanpå"? Ljus text på pannbandet blir väl ganska fort skitig om brodyren inte är skyddad och det var svårt att se på bilden hur det är gjort! Hoppas du förstår vad jag menar!!!
#13 bilden på inlägg #3 är inplastade, det är alltså broderade i valfri färg och sen inplastede. Så färgen på ljus text håller bra.
man kan även få kanten brodeerad och stjärnor eller hjärtan eller annat mönster på om man har ett kort namn på hästen.
~ Anneli ~
Om du har russ kan du har storlek "storhäst" på pannbandet för jag har det på min shettis och det är bara lite stort så det finns ett på finntack som är svart gult i M och det borde passa om du har russ kanske aningen stort på shettis ;)
jag gör sånahär, har flätat såna i över 10år, har lagt in annons på säljes om nån är intresserad, eller så mejlar ni direkt på anitaberglund@msn.com
170kr per styck och 15kr i frakt