Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettutrustning
Läst 6313 ggr
Rugart
0

Vagnar till salu!

Vi har ett antal vagnar till salu. Gå in på våran hemsida där det finns bilder. www.stallanmalo.se

Vagnarna på bild finns hemma för omgående leverans, men vi kan även ordna vagnar i önskad färg. Priserna som står är inkl moms men ex frakt. Och gäller endast dessa vagnar då det är demovagnar. Vill ni ha pris på beställda vagnar så kontakta mig på tel 073-5932367.

Förutom vagnarna på bild har vi 4 st Master rockard hemma. bild kan ordnas vid intresse!

Vi har även speedcart och sulky hjul, pris på hemsidan!

Madeleine

Rugart
0

Sara-Juventus2
0

chevi reflex russ? blå ?

Rugart
0

#2 Finns för omgående leverans.

Pris: 12 000:-, ikl. hjul m. PVC-skydd, sits & sidostänger

Sara-Juventus2
0

#3 skicka bild när den sitter på häst, kan du de?

Rugart
0

#4 Jag kan inte göra detta då vagnen är helt ny och förpackad. Sorry!

Rugart
0

putt

Rugart
0

ingen som är sugen på ny vagn i år? Tungan ute

Colt
0

Vad tar ni för rockarderna? Lägg gärna upp bilder på dessa.

Rugart
0

Pony Maseter A: 5.700 + moms

Pony Master B: 6.800 + moms

Rugart
0

Chevi pony training 5.600 + moms

Finns mjukt säte att köpa till 1.400 + moms

Rugart
0

Hjul tillkommer på priset på vagnarna 1440kr / par + moms!

Jag har även supersnygga qh selar i läder, bruna eller svarta kompletta men förbygel och selunderlägg för endast 2200 + moms!

// Madde

[cancan]
0

#11 Vad är det för märke på selarna?

Rugart
0

GP Tack från finland, riktigt bra läder. De bruna är grymt snygga! Tyvärr gör dom sig inte på bild, men jag kan göra ett försök om du vill. Skrattande

[cancan]
0

Ja, tack gärna!

Rugart
0

putt Skrattande

Rugart
0

NU HAR NYA SÄKERHETSVAGNEN FRÅN MASTER KOMMIT!!!

Supersnygga Mini Safty Master finns för A & B ponnyer.

Den ser ut som Customs speedster / speedon som finns för stora hästar. Jag såg när vi var till Örebro att två andra ekipage där hade liknande vagnar (för stor häst tror jag) Obestämd ..

Intresserad? det går bra att titta på den eller om man vill, prova vagnen där vi är och startar eller hemma hos oss naturligt vis!

Introduktions pris hela maj månad ut:

A-ponny 10.550kr inkl hjul och moms

B-ponny 11.000kr inkl hjul och moms

HallonLilly
0

Jag har själv en sådan här Saftey Master, och de är grymt sköna att köra i! Den går helt rakt och håller inte på och vinglar runt som "vanliga" sulkys, testa gärna! Du lär inte bli besviken Glad

Liichaa
0

vilka vagnar finns kvar?

Rugart
0

Vi har flera stycken kvar! Vilken vagn var du nyfiken på? Någon speciell, eller bara nyfiken?

// Madde :o)

Liichaa
0

messt nyfiken men messt på sulkyn för 7000 tror ja den låg på :P

Rugart
0

#20 Aaha, du menar mini master B. Jo, den finns kvar, du kan få den för 6600kr inkl moms Skrattande. Det är ett kanon pris! Å då får du stängerna med…

Det är bara att slå till! Flört

Liichaa
0

men passar den russ?

Winner04
0

synd att man inte hade 11000 i bakfickan som man kunde plocka fram bara sådär! Hade köpt säkerhetsvagnen direkt, precis en sån jag behöver till Winner ju. Jag får spara och se om den finns sen när jag väl har pengarna ;)

Rugart
0

# 22

Ja den är för B ponny!

Rugart
0

UPP!

LjungensPirat
0

Ni har inga andra "säkerhetsvagnar" än den på bild i tråden? tex en vanlig sulkett eller liknande?

Rugart
0

Den enda sulkett jag har hemma är Chevi pony kombi för 11.000kr komplett, men då är den för kat A ponny. Men jag kan beställa hem alla sorters vagnar ur Chevi, Master samt Desperado sortimentet. Men då är det annat pris..  Jag kan endå säga att du troligen inte får tag på någon leverantör med bättre pris om du skall ha en ny vagn av ovanstående märke! Dom vagnar som jag har hemma är demovagnar därav priset. Men ingenting är omöjligt, säg bara till vad ni är intresserad av så återkommer jag med pris och leveranstid!

// MaddeFlört

[cancan]
0

Du hade ingen bild på den bruna selen?

Rugart
0

# mästerfotografen får inte till det! ska försöka igen!

[sbergmark]
0

Finns inte säkerhetsvagnen till stora hästar ? Isf pris på dessa ?

Rugart
0

Jo det finns säkerhets vagn för stora hästar. Mini Mastern är en kopia av Custom speedster/speedon å den konstar mellan 26-30.000kr om du kollar på LL-trot på Solvalla tex dom säljer dessa.

Jag köpte min där:-) kanon vagn!

// Madde

[sbergmark]
0

#31 okej får kolla där då :) men då är ju en royal billigare …

Esbenaamund
0

har du flere av b-ponny säkerhätd vagnerne