Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 676 ggr
evelinaandriainen
0

örebro 1 maj

nån som får tag på startlistan:)?

Boode
0

jag vet bara vissa hästar som ska vara med. men vej ej inte hur startlistan ser ut

equuleus
0

Startlistan är inte gjord ännu.

evelinaandriainen
0

okej:)

H-Calvero
0

Jag ska va med:D

fan_idole
0

Ottosson är överlägsen. Vilket kanonlopp det kommer att bli på Örebro. Tänk om alla klubbars tävlingsansvariga hade hans bollkänsla.

equuleus
0

Här kommer den :)

Snacka om jämnt lopp det kommer bli.

Trav_
0

shit va kul att det är så jämnt, ska bli kul att se hur fort ramona kan gå nu när hon verkligen kommer behöva det!

equuleus
0

Synd man inte kommer få se loppet bara!

fan_idole
0

Inbjudan! Det funkar även i Sundsvall Open - och då får du se loppet!

DubbelE
0

#5, jodå de e fint att ha honom i klubben, han har alltid varit duktig på att få ioph lopp som är jämna.. själv så ska man in o plåta alla duktiga ponnyer o +varmblodet Alex O. fast kommer nog ändå inrikta mig mästadels på Pozzi o sophie ;)

Boode
0

pozzi och jag kommer komma sist. kul med bakspår.

Vem tror ni vinner och kommer 2.a osv ?

equuleus
0

#9 Jo jag vet ;) Har tänkt länge nu att få ihop ett lika jämnt startfält så får se vad de andra tycker om det när det blir dags :)

jessssica
0

#11 Bra inställning :P:P hehe

Teja-Bea
0

Vilket sjysst lopp!! Ett såhär jämt lopp har man nog inte sett på flera år!! Va läckert! Synd att man inte kan åka dit å kolla!

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Lillen
0

Och vad jämna dom är pengamässigt också. Bara två utanför intervallet 13000-16500.-

wilson
0

Kalas kul lopp att va med i!!! Jamnt startfalt! Kul!!!

DubbelE
0

#11..tssöh, inte då ;)

laura_
0

Ramona vinner och Ravenna blir tvåa.

Mixie
0

skrev fel

//Mickan

Mixie
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

TROFÉ!!!!! =D=D

//Mickan

ErikaSchieber
0

Trofé kommer nog vara bland dom första!

PippiL
0

Vilket lopp!!! Skrattande Det där kan sluta precis hur som helst. Spännande, synd att man inte ska dit.

Finns det ingen som ska dit som kan filma, och lägga ut filmen sen, så vi får se? Skrattande

Lycka till alla, må bästa ekipage vinna…. eller kanske den mest taktiska   he he

DubbelE
0

#22, jag kanske kan filma.. men dock blir det då med mindigetal kamera o den är inte den bästa o inte nån direkt bra zoom.. men kan försöka o sen lägga ut på youtube eller något.