Shettistravare till salu
STENSTUGU FABIAN är nu till salu.
Han är född 2002 e: Fredrik RS 277 u: Jikas Neptuna RS 3021
ue:Stjärngossen
Fabian har gjort 5 starter på travet med resultatet 3-1-0-0-1-0
Han har en rekordtid på 3.00,1 som sattes den 3 september 2011 på Vaggreyd vid seger.
Fabian är en liten kille med stor kapacitet på att trava, kan med lite mer tävlingsrutin gå mkt fortare.Han startade första två gångerna år 2009 och har sen varit ifrån banan tills starten d. 3 september 2011.
Kräver rutinerad kusk men är väldigt snäll i all hantering, behöver som sagt lite mera erfarenhet vid tävling.
Är även riden.Han funkar väldigt bra i flock med andra hästar och har ett svagt öga för ston 
Viss utrustning ingår i priset, bl.a travsele o träns.
Fabian finns nu under hösten (oktober ut) hos mig i Stånga på Gotland för travträning/tävling .
Vid intresse ring ägaren Johanna Nordenankar 0703648803 eller önskas fler bilder o referens så maila mig balloon-dance@telia.com

Puttar upp annonsen 
Vilket pris?? var finns han?:)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Pris.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag är ganska säker på att han står på gotland. Kom igen nu ni som letar shettistravare denna killes mamma har lämnat 3 shettisar som gått under 2.38. Han är ett riktigt kap
Som det står i annonsen ovan så finns Fabian hos mig i Stånga på Gotland. Han ska förhoppningsvis starta på Kalmar d. 23 oktober.