Snyggaste privata hemsidan
Vilken är den snyggaste privata ponnytrav hemsidan?
Jag tycker Farmens stuteri har fin hemsida (A)

Stuteri Ess, jag är en trogen besökare 
Tack Julia, jag blir jätteglad!

Stuteri Ess…Inne där minst 1 ggr i veckan..Vi jobbade på en till Stenstugu Stuteri men det har vi inte kommit så långt på…Men Stuteri Ess!

Tycker nog också stuteri Ess.. svårt..

Stuteri Tejas helt klart!!
Överlägset finaste bilderna!
Hela hemsidan är fin!

#6 Håller med, Tejas är jättefin!

Min egen :P www.medlem.spray.se/lilljarva
//Mickan
Jag tycker Farmens, den är otroligt välgjord. Så skulle jag vilja kunna göra..
Anna Manberger, www.stuterila.se

Tejas
Stuteri Dar…..

Farmens och Dar tycker jag :) (A)

Vår egen sida www.stuteriguldhagen.se är kanon fin. Där kan man se russen från Stallgänget på tuva i verkligheten :-)
Jag tycker också att min är bra, men vågar knappt säja det……www.stuteriess.com……det är vi det!
Tack Maggan! Stuteri Ess har en jätte bra hemsida med mycket info, Farmens och stuterie skott har oxå jätte bra hemsidor.

Tack ni som gillar Tejas hemsida! Det är många timmars jobb bakom den! =)
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Jag gillar givetvis min egen hemsida best, annars hade jag gjort den på ett annat sätt…
Den allra snyggaste ponnysidan av alla är viking ponnycenter, http://www.vikingponnycenter.se/ Den är estetiskt väldigt tilltalande och inehåller mycket bra fakta om olika saker…
En annan som är väldigt väldesignad är Björksta stuteri, http://www.bjorkstastuteri.se/
Det var mina favoriter….
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
Jo, Agges (Viking) är jättefin, har inte kollat den på länge, men så är hon också proffs, i jämförelse med vissa självlärda……Det är jättekul att läsa om hennes "gamla minnen", vi äldre vet ju vad hon snackar om och har sett dom flesta gamla russen i verkliga livet…
En del gör sina hemsidor själva, och andra har hjälp…..lite svårt att jämföra då!

Nåja, proffs och proffs, jag är också helt självlärd, och kan inte så mycket som man tror. Jag kan inte ens ta hjälp av mina ungar, det är de som frågar mig om hjälp med datorerna.
Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus
www.vikingponnycenter.se
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ! ~~

Farmens stuteri;) Osså min egen förstås hehe^^

Finns tre saker som jag anser vara viktig för en hemsida.
- Regelbunden uppdatering
- Lätt att navigera
- Inte för plottrig (less is more)
Tyvärr är många sidor som olika "amatörer" skapar på tok för plottriga och svåra att hitta det man vill ha. Utan att nämna några namn finns det många ponnysidor där webmaster borde gå en grundläggande kurs i webdesign.
Visst, jag har ett förflutet i den branchen och är kanske lite yrkesskadad, men ändå.
Det allra viktigaste för att en sajt skall upplevas som trovärdig är dock regelbunden uppdatering, där har många ponnytravklubbar i detta land något att ta tag i. Kanske borde dom gå en kurs hos webmastern för Eskilstunas ponnytravsälskaps sajt. Utan konkurens den bästa klubbsidan innom svensk ponnytrav!
Jerker Klang,
#21kanon vad du skriver om ponnyklubbarnas sidor.håller med till 100procent,men uppdatera gärna din egen sida lite oftare

#22 uppdateras i stort sätt dagligen nu…. Dock inte idag då vi skottat skit ur skettisarnas hage :-)
Jerker Klang,
tycker att det finns många riktigt snygga hemsidor!