Resultat Romme 9/10 2011?
Snälla, lägg gärna ut resultat från Romme här.
Tackar på förhand.

Om jag fattat rätt segrade Rondo Dar i Russeriens final. Vi säger grattis till segraren.
Hur gick det för Moa och Engla??
Samt Vikas Ronsan?? :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Moa kom runt 11.a med Engla. Lopp finns redan att se på foto-mike.se
Stort GRATTIS till Rondo Dar & Elin!
Seger i russeriens final, vilken prestation!
Hoppas ni får mycket nöjje och framgångar tillsammans!
// Madde
Loppen läggs ut efter hand på foto-mike´s hemsida. Just nu ligger de 6 första loppen ute. Och fler kommer väl.
stoooort grattis Elin till din dubbelseger! du är ju bara för bra du :)
Vill gärna grattulera Rondo Dar och Elin till en snygg styrning som resulterade i att raden av första platser blev lite längre. MYCKET stolt och tacksam uppfödare! Lycka till i fortsättningen. mvh signe
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hejsan,
annars om du vill se resultaten, kan du alltid gå in på sptf. Då klickar du på "tävlingar" på startlistan och sedan klickar på "romme"
När du har klickat på tävlingra kommer olika datum upp. Men du får klicka på 9 på den sidan eftersom det var den 9:onde och klicka på romme om den finns i ruta nummer 9. Sen kommer en litet ruta upp och då kan du välja om du vill se resultaten eller startlistan. Om du sen vill se från förra mådaden klickar du ju bara på september längst upp och klickar sedan på datumet/siffran som travdagen är/varit på. :D
Jag kanske förklarar lite dåligt men så är det till iallafall. :D
Men om du nu inte fattat vad jag menat så kan du ju fråga någon annan som kan förklara för dig lite bättre än vad jag gjorde just nu :D Kanske det blir enklare om någon visar för dig i verkligheten istället. :D
Men om du inte fatta kan jag kopiera alla resultat och skriva dom till dig :D
Om du nu skulle vilja det så är det självklart att jag gör det. Säg bara till mig om du vill det. Och om jag ska skriva alla resulat i alla lopp. Eller om jag bara ska skriva resultat i några lopp som du vill. :D Är det ok om jag bara skriver resultaten på dom tre bästa??:D
// Elsa :D
13#: dem lägger inte ut resultaten så snabbt på sptf utan tar oftast flera timmar elr dagen efter. Och personen som frågade känner nog till sptf. Anledningen till att h*n frågade e för att h*n ville ha ett snabbt svar. :)
Vill bara gratulera Felicia Jansson och Mad Max som med minsta marginal förlorade segern efter att ha ledit storstliat hela loppet för övrigt. Nytt fint rekord blev det i alla fall.
Ni är så duktiga och Max är så himla söt.
#15 Tack så mycket! Synd att han inte fick vinna den här gången.
Våran söta Max
#16 Ja, det var synd för han sprang på riktigt bra denna gång. Och han var ju så nära!!