Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: annonser
Läst 908 ggr
rebeccajansson
0

russto säljes omgående!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Pga att min matte varit svårt sjuk en längre tid och ej kan ta hand om mig så måste jag nu hitta ett nytt hem snarast då min fodervärd ej kan ha kvar mig över vintern. Jag säljes till ett mkt bra pris då hemmet är viktigast.

Jag heter:

Heluna 5190 gotlandsruss sto ljusbrun med stjärn 121cm frysm 722. Jag föddes på lojstahed 2007.

Min härstamning:

e. Duktig 568 avelsvärderad med upp till 43p, far till många diplomston samt 1 gdk hingst. Duktig har några startade avkommor på travet.

u. Juverina 4135 G-prem (38p) tidigare premierad med 40p 2ggr. Juverina har lämnat 2 döttrar: Lojstaljuvlig 4532 diplomsto 41p & Lojstaidun utst 40p. Ue. Juventus 468 Elit-premierad hingst.

Jag har bara gått som sällskapshäst fram tills i början av sommaren. Då påbörjade man inridning och lite tömkörning. Och allt har gått bra. Jag vill gärna komma till någon som fortsätter att jobba med mig då jag har potential att bli en duktig rid/körponny. Kanske något till travet?

Jag visades för första gången på premiering i somras och fick då 88888=40p guld & klass G.

Jag har pass & chipp. Har aldrig varit skadad/sjuk. Är fullt frisk & kry tjej. Står på gotland.

Kontakt: Marika Jansson 0498-35080, mob: 073-5803321

Mejl: rebeccajansson-akerblom89@hotmail.com

rebeccajansson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Huvudbild