Kanal 75 och sptf
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hejsan, jag har en fråga om kanal 75.
Jag ville nämligen kolla på startlistor men det gick inte på sptf där jag alltid kollar startlistorna. Och i detta fall skulle jag vilja kolla på åbys startlista på söndag men det fungerade inte att klicka på någon ponnydag på sptf. Men då har jag hört att man kan kolla startlistor även på kanal 75. Men jag gick in på deras sida och jag fattade inte riktigt…. Jag fattade inte hur man skulle göra för att se det.
Men jag vet ju att endel kan se startlistor på 75 och jag skulle vara jätte tacksam om ni typ skulle förklara hur man gör.
Jag tänkte nämligen tippa på åby, men det är ju inte så enkelt utan någon startlista Hahah
Det stämmer väl att man kan kolla det på 75 va??? :D
Tacksam för svar!
Lycka till på åby!
Kanal 75 kommer bara de som ansökt om lösenord och tillträde åt. Det är klubbarna som ansöker och tilldelar detta till de personer som hjälper till. Vem som helst kan alltså inte gå in på Kanal 75 och läsa startlistor.
Du får be någon som har tillgång till kanal 75 att lägga ut listorna eller så får du vänta tills de kommer upp på SPTF´s hemsida.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Okej, tack då vet jag. Det kanske grånglade bara för mig på sptf…. Men sen, en stund senare kunde jag igen se startlistan :D Ja okej, men då förstår jag iallafall det som var på 75. :D
Tack för ditt svar! :D
//Elsa