Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 429 ggr
Ogge
0

Min nya häst

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag äntligen fått min nya ridhäst, C-ponny- korsning med russ och nåt annat..hon är så fin och jag är jätteglad och nöjd över henne, hon är 17 år men det kan man då inte se på henne, inkörd är hon också. Kommer från Nyköpng och heter Ballerina Visst är hon fin?

Jenniferohlson
0

Hon var fin:)

FridaSimonsson
0

super fin nu ska jag komma å ha ridlektioner för dej ^^ höhö, de blir väll kul, haha :D

divansson
0

Jättefin! :D

Ogge
0

Tack alla för det Glad jag är så glad över henne..men tänker ändå köra ponnytrav i sommar ska köra Sindy O.

Eufemia
0

grrr….

Ogge
0

#5 Vad menar du??? Gråter tycker du inte jag får visa min nya häst eller?? ville det eftersom jag frågat förrut här om det var någon som visste av någon ridponny som var till salu..så jag ville då berätta att jag hittat en jättefin ponny ..men men Fundersam

Jessika87
0

tror inte hon menade ngt illa om de… heh ekanske bara avisFot i munnnen

FridaSimonsson
0

# 5 snälla nån ? Evve är ju glad för sin nya häst låt henne vara glad :) vafan, alla blir ju glada när dom får en ny häst :D

amandahandersson
0

Jag tror inte #5 menade något illa. Utan mer "grr", som ni vet man säjer om något läckert :D

Eufemia
0

som#9 menar grr…För en fin o lite läcker!!

Asagard
0

#0 Jättefin häst! Grattis!!

Ogge
0

Okej allihop visste inte att Grrr… betyder söt Flört har nog aldrig hört det.. så tack alla som tyckte min Ballerina var fin Glad

iiirma
0

Fiin :D

Fanny.H
0

Vilken söööt..

johanna9
0

gud va sööööt

casandra
0

jättesöt ponny verkligen, lycka till :)

Odena
0

Jättegullig ponny.. lyckatill med henne…:D

[sbergmark]
0

jätte fin :)

_Jag_
0

AVUNDSJUK vill också ha en häst att rida på!!!!