Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 675 ggr
linnrisedal
0

Åby 13/5

Ni som inte har alltförlångt att åka, anmäl till Åby den 13 maj, speciellt till montélöpen, hade vart skit kul att få lopp! Vi har redan 4 russ "klara" och 3 "klara" shettisar. så ni som har montéponnysar anmäl!!!!

Amälan är imorgon mellan 17.00 och 19.00

Millaaann
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag kommer me två, dock inga i montéloppet :/

Maretto
0

Bra Linn Glad Hoppas verkligen att det blir monté lopp nu också. Specielt för shettisarna, det hade vart grymt skoj. Jag ska anmäla ut två shettisar till montén iallafall..

ryttarn
0

Vi kommer troligen med en shettis till montén, så det ser väll ut som om det kan bli lopp då….

Russ montén har vi ingen lämplig häst till. Med den proppen bör man ha ett rekord runt 1.50….

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

Nitro
0

Håller med Ryttarn. Dock har ni glömt att göra ett travlopp för de ponnyerna, så vi kommer icke.

Cherriese
0

samma här, det finns inget lopp för chikita så jag kommer inte heller..

Miii4
0

#4-5, så går det när man vill att alla ska få tävla, ett lopp till varje häst :/

Kris_J
0

Finn inga passande lopp

Veritas odium paretFörvånad

Jossaa
0

jag hade tänkt anmäla till russ monten , synd bara att de inte finns nått passande travlopp. Men vi kommer ändå :D hoppas det blir lopp bara ! :D

VeronicaP
0

Vi har nog tänkt anmäla 2 hästar men inte till monten då vi inte har någon ryttare till dem , men snart har vi det förhoppnings vis eller vad säger du Mia ;-)

Cherriese
0

nja, nu har jag nog ändrat mig.. Fundersam räknade lite på det, bättre att åka till åby med mascot o chikita i monté än åka till kalmar för att chikita ska få gå autolopp o inget till mascot.. jag har ju några timmar på mig.. :P

Hannna
0

#10 Maija ska till Kalmar :P Domino måste få ett godkänt lopp innan Elitloppet.

Cherriese
0

#11 jag antog nästan det.. men jag rider själv isf, så hon behöver inta vara orolig att nån annan än jag tar hennes plats..! jag kanske ska kolla så jag inte gått upp i vikt.. :P

Miii4
0

#9 - Ja absolut. Snart kommer det finnas många små ryttare i Halmstad :)

Dolores
0

Behöver någon russryttare finns Lisa tillhands..

Tyfon
0

#14 kan inte Lisa rida shettis?

Dolores
0

#nej har dålig  marginal när sadel, väst  mm tillkommer.. Har också växt är 151 cm numera..