Livesändning Solvalla 30/10-11
Under året har Foto-Mike gjort en nysatsning med livesändningar från ponnytravtävlingar runt om i landet.
På söndag avslutar vi ponnysäsongen för vår del genom att sända live från Solvalla. Första start klockan 11:00. Länk till sädningen hittar ni på Foto-Mike.com under söndagsförmiddagen.

Personligen tycker jag att livesändningarna är superbra och väldigt roliga att kolla på.
Hoppas att ni kommer att fortsätta med detta även 2012.
Kan ni inte komma och filma LIVE vid södra delarna av sverige också? :D
Stall Bråna
Åh vad roligt! :D Då får jag äntligen se min fina Razmus Raid!
#4, rätt av dig Kerstin! Om du har missat det ägde jag Razmus Raid fram till juni i år, och även fast kan inte är min på pappret och det är Emmy Hanssons häst, kommer han alltid att vara min älskade ögonsten.
Då ska jag kolla på foto-mike!!! :D
Är det livesändning på någon mer travdag??? :D
är det någon mer än jag som inte kan kolla på loppen i efterhand? :(
#8 Nej jag har också problem med det. Men jag kan endast bara kolla på lopp 1 ifrån Solvalla och dom andra kommer liksom aldrig upp… Men lopp 1 är ju inget problem. Men sidan bara laggar (laddar) Lite konstigt ju.. Så jag tror inte att du är den enda ;) Jag har ju samma problem som du
Hoppas att dom fixar det då…. Kollar du på Foto-mike då eller? Grattis till fototävlingen som du vann. Fin bild! 
Oj, inte meningen att skicka den stora glada gubben. Den bara liksom skickades….. 
Ja, jag kollar på foto-mike:) tack så mycket:)
#12 Nu fungerar alla lopp som vanligt… Alla går att kolla på nu. Iaf för mig… :)