Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: tävling
Läst 1884 ggr
fidde-blge
3

Livesändning Solvalla 30/10-11

Under året har Foto-Mike gjort en nysatsning med livesändningar från ponnytravtävlingar runt om i landet.
På söndag avslutar vi ponnysäsongen för vår del genom att sända live från Solvalla. Första start klockan 11:00. Länk till sädningen hittar ni på Foto-Mike.com under söndagsförmiddagen.

dextrosol
2

Personligen tycker jag att livesändningarna är superbra och väldigt roliga att kolla på.

Hoppas att ni kommer att fortsätta med detta även 2012.

LLennartsson
0

Kan ni inte komma och filma LIVE vid södra delarna av sverige också? :D

Stall Bråna

amandahandersson
1

Åh vad roligt! :D Då får jag äntligen se min fina Razmus Raid!

Tusen
1
amandahandersson
2

#4, rätt av dig Kerstin! Om du har missat det ägde jag Razmus Raid fram till juni i år, och även fast kan inte är min på pappret och det är Emmy Hanssons häst, kommer han alltid att vara min älskade ögonsten.

[Elsastubin@live.se]
1

Då ska jag kolla på foto-mike!!! :D

[Elsastubin@live.se]
1

Är det livesändning på någon mer travdag??? :D

matildaakerlund
1

är det någon mer än jag som inte kan kolla på loppen i efterhand? :(

[Elsastubin@live.se]
1

#8 Nej jag har också problem med det. Men jag kan endast bara kolla på lopp 1 ifrån Solvalla och dom andra kommer liksom aldrig upp…  Men lopp 1 är ju inget problem. Men sidan bara laggar (laddar) Lite konstigt ju.. Så jag tror inte att du är den enda ;) Jag har ju samma problem som du Flört Hoppas att dom fixar det då…. Kollar du på Foto-mike då eller? Grattis till fototävlingen som du vann. Fin bild! Glad

[Elsastubin@live.se]
0

Skrattande

[Elsastubin@live.se]
0

Oj, inte meningen att skicka den stora glada gubben. Den bara liksom skickades….. Skäms

matildaakerlund
0

Ja, jag kollar på foto-mike:) tack så mycket:)

[Elsastubin@live.se]
1

#12 Nu fungerar alla lopp som vanligt… Alla går att kolla på nu. Iaf för mig… :)