Köpa bilder?
Hejhej! :) Har en liten fråga angående mina foton :)
Jag fotar ju på www.ponnyfreaken.wordpress.com och ahr funderat ett tag på och börja sälja mina foton, jag har "get" bort X antal foton redan och skulle tycka de var lite kul om man kanske fick lite pengar för att man fotar :) Så man kanske kan fixa en ny kamera så de blir bättre bilder :) Funderar inte på något enormt belop men vad tycker ni att man skulle ta för allt detta?
Bilden du själv valt
Du får bilden inramad
Frakt betalar du själv
Vad skulle vara möjligt att få för de? =)
En exempel bild :)
Vad fin bild! :D Men kan jag beställa en bild om du ska till den travbana som jag ska, kan jag då beställa om jag vill att du ska ta en bild på min häst? Skulle du kunna göra så? :D Och själklart så betalra jag ju… 
Ska du till Årjäng på söndag? Undrar om du kan ta bild på min häst då…? Beroende på hur mycket pengar du ska ha för bilderna osv…. 
//Elsa
#0 Och hur vill du isåfall ha min betalning? Vill du att jag ska skicka pengar på posten? :D Jag ska till Årjäng nu och skulle vara jättekul om du ska dit :D
//Elsa
För det första kan jag säga så att rama inte in dem. Det ger bara högre kostnader och svårare. Mina kunder vill inte ha med ram. Sedan antar jag att du ska framkalla eller skriva ut bilderna i olika stl? Leta då reda på var du ska framkalla, kolla kostnader och lägg sedan till kr som blir din förtjänst. Exempel på där du kan framkalla är fuji. Bara att ladda upp, bestämma stl o sen får du hem det. I det paket du får hem bilderna i kan du enkelt skicka vidare till kunden. Du kan kolla mina priser på hemsidan. Jag ska dock höja mina i årsskiftet. Www.matildafoto.fotoexpress.se
#1 Hehe Kan tyvärr inte då jag bor i Ullared :( Blir lite svårt att ta mig ända dit :( Men hade mer än gjärna gjort de :) Ska kanske dit upp nästa sommar så kanske kan fota då om de är tävlingar :) Så tyvärr, men hade mer än gjärna gjort de :(
//Felicia på Ponnyfreaken
#3 Taack matilda! :D
Ska ta och titta lite på de :)
#4 ja det skulle vara jättekul om du ville ta kort till sommaren.
Du kan väl höra av dig till våren eller något sånt. Så kan vi ju hålla kontakten så att bilderna blir tagna!
Annars kom jag och tänka på, du ska heller inte till Mantorp här näst? Eller har man kanske ännu längre dit? 
Men jag såg att bilden som du tog var väldigt fin :D Och jag skulle jättegärna vilja ha en bild på min häst Stubin. <3
Ska du nu till Matorp kan du ta med kameran dit ;) Så kan vi höras av på mobiltelefon
Lägg ute ett samma inlägg till våren så ska du att se att jag kommer att ha kontaketen då också.
Då kommenterar jag 
//Elsa
#6 Jaa, kanske ska dit vet inte riktigt men kanske ;) men skicka ett PM så kan du få mobil nummer och så :) Om du någon gång kanske skulle vilja ha riktigt prevata bilder så jag kanske kommer hem och fotar kanske man skulle kunna fixa de oxå :) Men skicka ett Pm så kan vi se däär :)
//Felicia på Ponnyfreaken